4.12.2006

Kolay Kek

Bu kek hem kolay hem de içine ne koyarsanız yakışıyor ben bazen çikolata parçalı , bazen portakallı bazende sade yaparım bu defa canım yoğun kakao tadı istedi tamamını kakaolu yaptım çok lezzetli oldu en güzel tarafı bu kekte yağ yok denecek kadar az. Yumuşacık leziz bir kek oluyor denemenizi öneririm.Afiyet olsun..
Malzemeler
4 yumurta
4 kahve fincanı şeker
4 kahve fincanı un
1 çay bardağı süt
2 yemek kaşığı sıvı yağ
kabartma tozu
vanilya
isteğe bağlı 1 yemek kaşığı kakao
Yumurtaları şekerle iyice köpürene kadar çırptım , sütü ve yağı ekledim unu, kabartma tozunu,vanilyayı ve kakaoyu eleyip yumurtalı karışıma ekledim önceden ısıtılmış 175 derece fırında 40 dakika kadar pişirdim

1 yorum:

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Yazan: Nilay | Tarih: 4/12/2006
Konu: Ellerine sağlık
çok lezzetli görünüyor eminim çok da güzeldir... senin yaptıklarını denerken diyet felan kalmıyo:)) çok güzeller ellerine sağlık
Bağlantı »

Yazan: pembeli | Tarih: 7/12/2006
Konu: slm
HArika görünüyor ellerine sağlık