17.12.2006

Brownie..

Malzemeler
3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1,5 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı ceviz
3 su bardağı un
1 çorba kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Üzeri için
100 gr. bitter çikolata
1 su bardağı krema

Kek için yumurta ve şekeri köpürene kadar mikser ile çırptım yağı ve sütü ekledim ayrı bir yerde un kabartma tozu ,vanilya ve kakaoyu eldim daha sonra sıvı karışıma ekledim karışımı kare borcama döküp önceden ısıtılmış fırında 190 derecede pişirdim.Üzeri için kremayı kısık ateşte devamlı karıştırarak kaynattım kaynamaya başlayınca ocaktan aldım ve küçük parçalara ayırdığım çikolatayı kremaya ekledim kek soğuyunca kremayı üzerine döktüm.Afiyet olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

9 yorum yazılmıştır
Yazan: isimsiz | Tarih: 18/12/2006
Konu: hayırlı olsun
tarifler çok güzel benim gibi pasta konusunda yeteneksizler için kolay bulunan ,ölçülebilen malzeme ve uygulanabilr. özellikle bayram öncesi ne yapacağız derdine son vermesi de ayrı bir güzellik.
sevgilerle
özlem(bacın)
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 19/12/2006
Konu: slm
brownie ye bayılırım,bir de kendi tabaklarımdan birinde görünce bunu ben mi yaptım acaba diye düşündümmmm...hımmm ellerine sağlık harika görünüyor...
Bağlantı »

Yazan: gulizce | Tarih: 19/12/2006
Konu: slm
DOSTLAR GÜNÜ...
BILIYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ
BU MESAJI SEVDIGIN DOSTLARINA GÖNDER
EGER BENDE O SEVDIGIN DOSTLARINDAN BIRIYSEM BANADA YOLLA 10 ARKADASINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEGINE
EGER 7 DEN FAZLA ISE SEVILEN BIR DOSTSUN
EGER DEGILSEN KENDINE BIRAZ ÇEKI DÜZEN VER
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 19/12/2006
Konu: eline sağlık
sedacım browni harika görünüyor. İlk sizinle tanışmamızda çok özel bir bağ oluşturmuştu aramızda browni biliyorsun. Eminim ki o yediklerimizden daha güzeller ellerine sağlık. Tebrikler canım. Ayla Üçer
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 19/12/2006
Konu: Hoşgeldiniz
Bacım tarifleri beğenmene sevindim inşallah bir gün gelir evde tadına bakarsın. Öpüyorum.
Süheyla tabaklarımızın aynı olması hoş bir tesadüf ,umarım ikimizde en güzel yemekleri bu tabaklarla dostlarımıza sunarız.
Güliz canım seninde dostlar günün kutlu olsun sanada gönderdim.
Ayla abla , hayatımda en çok browniyi o yaz yemiştim, yerken resimlerimiz bile var.
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 19/12/2006
Konu: merhaba
Merhaba, browninin pek lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 19/12/2006
Konu: Hoşgeldin
teşekür ederim zerrinciğim ziyaretin çok mutlu etti beni
Bağlantı »

Yazan: diego | Tarih: 21/12/2006
Konu: BOROWNEY
ZERRİNCİĞİM BOROWNEY ÇOK GÜSEL OLMUŞ ELLERİN DERT GÖRMESİB
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 21/12/2006
Konu: ben seda
diego isim yanlış olmuş ama teşekkür ederim