22.05.2007

Kutlama Pastası

Bu hafta sevindirici olaylar oldu evimizde bende kutlamak için bu pastayı yaptım üzerindeki gelin damat ne diyecek olursanız sadece ortası boş geldi pastanın bende bu süsü ne zamandır kullanmak istiyordum hadi dedim ortasına koyayım yakışmış ama değil mi :)
Pandispanyası için sevgili Hülya'nın 18 cm lik kalıp için kullandığı tarifi denedim

Malzemeler

3 yumurta
10 yemek kaşığı şeker
11 yemek kaşığı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Ara Kreması İçin

1 paket Dr.Oetker Creme Ole
2 su bardağı soğuk süt (tarifte 2,5 bardak ama ben kıvamlı olsun istedim)
arasına bir kase kırık fındık
kat aralarını ıslatmak için yarım su bardağı şekerli süt

Üst Kreması İçin

1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
1 paket krema sertleştirici
Ortasındaki Sos İçin
Dr. Oetker Ahududu ve Çilekli sos

Pandispanya için yumurta ve şekeri kabarana kadar çırptım sonra unu,vanilya ve kabartma tozunu eleyip tahta kaşıkla karıştırıp 18 cmlik kelepçeli kalıbımda önceden ısıtılmış fırında 175 derecede pişirdim bir gece buzdolabında bekletip üç kat olacak şekilde kestim.
Ara krema için creme oleyi süt ile çırptım bütün katları şekerli süt ile nemlendirdim kremayı sürüp üzerine fındıkları ekledim en üst katı kapatıp sütle ıslattım ve biraz dolapta dinlendirdim.
Üst krema için krem şanti ve sütü çırptım sonra krem sertleştiriciyide ekleyip çırpmaya devam ettim biraz dolapta bekletip pastayı bu krema ile sıvadım ve kenarlarına sıkma torbası ile ufak çiçekler yaptım.ortasını boş bıraktım ve Ahududu ve çilekli sosu paketin üzerindeki tarif göre hazırlayıp oda sıcaklığına getirip pastanın ortasına kenarlardan akmayacak şekilde yavaşça döktüm.Afiyet Olsun.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

39 yorum yazılmıştır
Yazan: elmasekerii | Tarih: 21/5/2007
Konu: ;)
ay ay cok cici ve muhtesem görünüslü bir pasta elleinize saglik
Bağlantı »

Yazan: SEDA | Tarih: 21/5/2007
Konu: - Tarifname -
Sedacığım pastan harika olmuş. Gelin ve damat da çok şirinler :) Ellerine sağlık. Sevgiler

Seda
tarifname.blogspot.com

Bağlantı »

Yazan: ayseyaman.blogspot :) | Tarih: 21/5/2007
Konu: YAKIŞMIŞŞŞ :))
Seda'cım gelin ve damat pastana çok yakışmışlar. Damatın pembe papyonunu yiyem :)) Özellikle alttaki foto harika! Ellerine sağlık canım!

Peki neyi kutluyoruzzz?




Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 21/5/2007
Konu: merhaba
Sedacığım, güzel gelişmelere kollarımız açık :)) Çok mutlu oldum senin adına... Hep gülümsemen dileğiyle...

Pasta nefis olmuş. Gelinle Damadı görünce acaba Seda yeniden nikahmı tazeledi dedim :D

Şaka bir yaza gelin ve damat inanılmaz tatlılar. Ellerine sağlık canım arkadaşım ...
Bağlantı »

Yazan: yermisinyemezmisin | Tarih: 21/5/2007
Konu: Günaydın
Seda cım sabah sabah gözüm gönlüm açıldı ne şık bir pasta olmuş böyle Ellerine sağlık .. Hep güzel günler geçirmen dileğiyle ..Sevgiyle kal canım ...
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 21/5/2007
Konu: canımmmmmmm
canım benim ALLAH evinizdeki mutlulukları daim etsin....Mutluluklarınızı daima pastalarla kutlayın işallaaahhhhh......çok enfes gözüküyor....kremaya rağmen benim bile ağzımı sulandırdı...çok süper olmuş gene.....ellerine,yüreğine sağlık arkadaşım.......sağlıkla ve afiyetle
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 21/5/2007
Konu: :=)))
günaydın sedacım ellerine sağlık harika görünüyor pasta gerçekten hazır pasta gibi olmuş ortasındaki süste çok yakışmış..ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: yenitadlar | Tarih: 21/5/2007
Konu: :)))
AY BU NEKADAR GUZEL BIR PASTA YOKSA NIKAH MI TAZELIYOSUNUZ ENISTEYLE:))))
ELLERINIZE EMEGINIZE SAGLIK
HARIKA GORUNUYOR
SEVGILER:NURCAN
Bağlantı »

Yazan: yuksektopuklar | Tarih: 21/5/2007
Konu: günaydın
nefis, nefis! o kenarındaki krema varya? eline sağlık yaa, çok güzel görünüyor. iyi bak kendine
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 21/5/2007
Konu: slm
Canım evlilik yıldönümü değilse tahmin ettiğim şeymi oldu Neyse pastadan kaldımı bizede afiyey olsun canım
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 21/5/2007
Konu: slm
İsimsiz benim canım
Bağlantı »

Yazan: turuncumutfak | Tarih: 21/5/2007
Konu: günaydınnnn
ne güzel pasta böyle ellerine sağlık bir dilim aldım tabi kaldıysa:)))
Bağlantı »

Yazan: damak tad | Tarih: 21/5/2007
Konu: ellerine sağlık..))
Tatlı Seda'cığım,
Belliki hayırlı bir iş için kutlama olmuş..))Allah hep böyle güzel kutlamalardan seni hiç ayırmasın canım.
Pasta çok şık ve bir o kadar da albenili olmuş canım,ellerine sağlık.Güzellikler hep seninle olsun tatlım.

Sevgiler
Bağlantı »

Yazan: nalan | Tarih: 21/5/2007
Konu: http://nalanmutfakta.blogspot.com/
Seda çok cici olmuş pastan eline sağlık ,kurabiye tarifinde öyle.Seni linklerime ekledim ziyaretime gelirsen sevinirim...sevgiler
Bağlantı »

Yazan: Acemi Şef-Esra | Tarih: 21/5/2007
Konu: Pasta
Sedacığım çok zarif bir pasta olmuş bu, ne kadar düzgün çalışmışsın, ellerine sağlık..
Sevgiler,
Esra
Bağlantı »

Yazan: disal | Tarih: 21/5/2007
Konu: selam canım
ne beceriklisin yaaa..ne kadar güzel olmuş..

ellerine sağlık...süsleme harika görünüyor

kutlama sebebini bilmesemde bende kutluyorum ....
Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 21/5/2007
Konu: Selamünaleyküm
Seda, ellerine sağlık canım. Ne güzel pastalar yapıyorsun.
Selamlar canım...
Bağlantı »

Yazan: leylanmutvakta | Tarih: 21/5/2007
Konu: selam
ellerine sglik sahane gözüküyor
Bağlantı »

Yazan: asLI | Tarih: 21/5/2007
Konu: ben geldimmm...
ablamın sevindirici olaylar dediği sanırım benim eve dönüşüm :) pasta süperdi ablacım ellerine sağlık tekrar.. az önce derse başlamadan önce bi dilim daha yedim.. şimdi daha enerjiğim :)
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 21/5/2007
Konu: slm
neyi kutladığını yazmamıssın canım.evlilik yıldönümünüz mü..pasta şahane olmuş bu arada..gelinle damat kremaya batmış ya yüzüyorlar sanki süper.selmlar..
Bağlantı »

Yazan: sencansen | Tarih: 21/5/2007
Konu: mrb canım
pastan harika görünüyor...çok cici olmuş nikah tazeleniyor galiba :))) sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: bonsaicicegi | Tarih: 21/5/2007
Konu: Merhaba
Pasta cok harika görünüyor. Ellerine saglik ,cok güzel.
Bağlantı »

Yazan: gulidem | Tarih: 21/5/2007
Konu: Selammmm
Cok slk olmus ellerine saglik canim. Evlilikyildonumunde de yapmn lazim artik bu pastadan.
Rabbim iki cihanda yuzumuzu soldurmasin, hep sevindirsin insallah bizleri :-)
Bu arada ben pandispanyayi sadece un, yumurta, sekerle yaparsam citir citir oluyor neense bu aralar?
Bağlantı »

Yazan: Baharcicegi | Tarih: 21/5/2007
Konu: slm
Hep sevindirici olaylar olsun evinizde bizde nefis pastalar görelim sayfanda,harika görünüyor bir dilim alsam kaldiysa,eline saglik caim
Bağlantı »

Yazan: sofraozlemi | Tarih: 22/5/2007
Konu: selam
neyin kutlandığını bilsekte bilmesekte o şey kutlu olsun cnm..pastan harika gözüküyor ..ellerine sağlık cnm.
sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: pembeli | Tarih: 22/5/2007
Konu: Kutlama pastası
Sedacğım,

Pasta çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Üzerindeki gelin ve damatı görünce acaba bir düğün pastası mı yaptın diye düşünmüştüm..
Bağlantı »

Yazan: Lama | Tarih: 22/5/2007
Konu: Gercekten cok hos bir pasta olmus
Daha nice guzel haberler alip, guzel pastalri bizimle paylasman dilegiyle ;)

Lamamutfakta.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: ebrulitatlar | Tarih: 22/5/2007
Konu: slm
Seda'cım güzel haber deyince bebekmi acaba dedim ama her ne için yapıldıysa çok güzel olmuş, gelin ve damatta çok yakışmış pastaya, ellerine sağlık, sevgiler..
Ebru
http://ebrulitatlar.blogspot.com

Bağlantı »

Yazan: günebakan tarlaları | Tarih: 22/5/2007
Konu: Sedacık;)
Ne güzel bir pastadır bu.Kıpkırmızı bir aşk ateşi içinde gelinle damat;)Nasıl bağladım ama;))
Hele tarifi denemene çok sevindim.Görünüş süper ama lezzetni de beğenmişsindir umarım pandispanyanın...
Ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: yemegimle,sewal | Tarih: 23/5/2007
Konu: slm
sedacim günaydin,bu harika bir pasta olmus canim ellerine saglik üstündeki süste ayrica yakismis kalmamistir ama afiyet olsun sizlere canim sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 23/5/2007
Konu: selam
merhaba canım beni merak ettiğin için çok teşekkürler birilerinin ilgilenmesi iyi geliyor.... bu aralar pek keyfim yok o yüzden ilgilenemedim...bu akşam güncelleyeceğim siteyi :))) sonunda...

harika olmuş harika pasta sen aştın iyicene kendini... bu arada krema ile kaplamak bana daha zor geliyor :P brova walla

sevgiler
aslı
Bağlantı »

Yazan: istanbulhavasi | Tarih: 23/5/2007
Konu: :))
canım ellerıne saglık hem mınık seker suslerı hemde gelın damat cok guzel yakısmıs...
Bağlantı »

Yazan: filizinmutfagi | Tarih: 23/5/2007
Konu: slm
canım ınsallah her zaman evınızde sevınc olsun hemde boyle
pastalar o kadar guzelkı uzanıp almak ıstedım ellerıne saglık
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 23/5/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
elmaşekeri çok teşekkürler

Seda beğenmene çok sevinidim teşekkür ederim.

yaman ayşe damadın papyonunun rengini sen söyledikten sonra farkettim
hakikaten yamansın.

zerrinciğim güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım

yermisinyemezmisin çok teşekkür ederim

handeciğim sağol canım hepimiz için iyi günler olur inşallah

sibelciğim sağol canım

nurcan nikahı eylülde tazeleyeceğiz inşallah :)

yüksektopuklar teşekkürler

özlemciğim pasta kalmadı ama ben yine yaparım sen gel

turuncumutfak teşekkürler

gül canım iyi dileklerin için çok teşekkür ederim

nalan teşekkürler

esra senin gibi bir pasta ustasının beğenisi beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim

disal çok teşekkürler

lavantin beğenmene sevindim

leyla teşekkürler

aslıcan tabiki sebeplerden biride sensin,sen ders çalış ben sana bol bol pasta yaparım :)

süheylacığım evlilik yıldönümü değil ama sevindirici birkaç haber beğenmene çok sevindim canım.

sercansen sağol

bonsaiçiçeği teşekkürler

gülidem sağol canım pandispanyaya biraz süt ekle öyle pişir yumuşar sanırım

baharçiçeği hoşgeldin herzaman beklerim

özlemciğim sağol canım

pembeli aslında evlilik yıldönümümüzde kullanacaktım bu süsüs ama sabredemedim :)

lama çok teşekkürler

ebru bebek değil ama yeni güzel haberler aldık onu kutladık sağol canım

hülyacığım iyi bağlamışsın valla :) pandispanyaya gelince tahminimden biraz daha kuru oldu ama süt ile ıslattım

s*******ciğim sağol

aslıcığım senin beğenmende çok önemli benim için çok sağol

istanbulhavası teşekkürler

filiz keşke bir dilim uzatabilsem.
Bağlantı »

Yazan: borulce | Tarih: 23/5/2007
Konu: merhabaa
Sedacım harika bir pasta olmuş bu... üzerindeki süs de çok hoş.. ne güzel mutlu olaylar yaşamışsın hep böyle güzel günler geçirirsiniz umarım.. sevgiler..
Bağlantı »

Yazan: zerrin | Tarih: 24/5/2007
Konu: slm
sedacım pasta çok şık olmuş pastanede satılanlar kadar güzel süslemişsin ellerine sağlık...

hayatintatlari.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 24/5/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
Ayşe çok teşekkür ederim

zeerin beğenmene çok sevindim
Bağlantı »

Yazan: günebakan tarlaları | Tarih: 24/5/2007
Konu: :)
Evet bu tarifle ıslatılmaya müsait bir kekimiz oluyor hele bir de şeker hamuru kaplayacaksan daha da bir müsait.Ben de senin gibi hep sütle ıslıyorum;)
Ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: Nilgün ÜLKER | Tarih: 25/5/2007
Konu: Harika
Seda blogunu yeni gezdim cok guzel tarifler var.Bu pastayada bayildim dogrusu bol kremali, cok lezzetli ve uzerindeki susle pek bir guzel olmus :))) Kremayla pasta suslemek daha bir ustalik istiyor ve sen bunu basarmissin...
Sevgiler...

http://pastasevmek.blogspot.com
Bağlantı »