15.05.2007

Anneler Günü Pastam Ve Şampiyon Fenerbahçe......

Bütün annelerin günü kutlu olsun Allah onları başımızdan eksik etmesin.
Pandispanya için klasik pandispanya tarifini bir gün önceden pişirdim.

Ara Kreması İçin
200 ml. krema
160 gr. bitter çikolata
arasına muz dilimleri
kat aralarını ıslatmak için 1 çay bardağı şekerli süt
Çikolatayı ufak parçalara böldüm,kremayı kısık ateşte kaynama noktasına kadar ısıtıp ocaktan aldım,üzerine çikolataları atıp eriyene kadar karıştırdım sonra soğuması için oda sıcaklığında yarım saat kadar beklettim.
Üst Kreması İçin
1 paket krem şanti
1 su bardağı soğuk süt
1 paket krema sertleştirici
Kenarları İçin
Rendelenmiş çikolata
Kremşanti ve sütü çırpıp krema sertleştiricisini ekleyip biraz daha çırptım 15 dakika kadar dolapta beklettim.
Pandispanyayı üç kat olacak şekilde kestim.En alt katı süt ile ıslattım ara kremayı sürüp muz dilimlerini yerleştirdim her kata aynı işlemi uygulayıp sonra tamamını kremşanti ile sıvadım dolapta 15 dakika beklettim kenarlarına yaplı kağıt ile rendelenmiş çikolataları yapıştırıp kiraz şekerlemeleri ve çilek sosu ile süsledim.Afiyet Olsun.
100 YIL ÖNCE DOĞDU ŞANLI EFSANE 100 YAŞINDA MUTLU OL FENERBAHÇE!!!!
Ve benim objektifime takılanlar;



















1 yorum:

Adsız dedi ki...

21 yorum yazılmıştır
Yazan: GüLşAh | Tarih: 14/5/2007
Konu: Fenerbahçe sen çok yaşaaa :)))
Abla yaa sayenizde bende fenerli oldum :)) hadi gözümüzaydın :D
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 14/5/2007
Konu: :)ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.....
Canım benim ....Önce annelerin sonra kalbi anneler kadar şefkatli,güzel,tertemiz bütün kadınların anneler gününü kutluyorum.....Sonra seni doğuran o annenin binlerce ellerinden öpüyorum...Ne marifetli bir kız doğurmuş....Heralde oda senle iftaar ediyordur....Bende senin gibi birini bulup arkadaşlık yaptığım için gurur duyuyorum :)))))sevgiyle kal emi........pastan süper...ellerine sağlık....sağlık ve afiyetle
Bağlantı »

Yazan: sofraozlemi | Tarih: 14/5/2007
Konu: SELAM CANIM
pastan nefis gözüküyor.. amacıda çok güsel..annen için yapmış olman annenin ellerinden öper gününü kutlarım cnm..
bende bir fenerliyim ama şuan utanıyorum açıkcası ..daha yeni duydum 100 .yıla bastığını neyse kimse okumaz heralde..başarılar fenere................
canım ellerine sağlık öpüyorum sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: yenitadlar | Tarih: 14/5/2007
Konu: :))
CANIM MACTAN HIC ANLAMAM AMA PASTADAN ANLARIM:))
HARIKA OLMUS ELLERINE SAGLIK
SEVGILER:NURCAN
Bağlantı »

Yazan: ebrulitatlar | Tarih: 14/5/2007
Konu: slm
Seda'cım ellerine sağlık, pastan çok güzel olmuş, sevgiler...
Ebru

http://ebrulitatlar.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 14/5/2007
Konu: Merhaba
Anneler günün kutlu olsun canım.
Sevgiler selamlar.
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 14/5/2007
Konu: http://serinmavi.blogspot.com/
Çok güzel görünüyor pasta,ellerine sağlık canım.Şeker hamurlu pastalar görüntü olarak çok güzel ama kremalı pastaların tadı bir başka bence :)

Selam ve sevgilerimle....



http://serinmavi.blogspot.com/
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 14/5/2007
Konu: merhaba
Canım Sedam, pasta enfessss olmuş. Ellerine sağlık.

Bu sırada senin domates, maydonoz gibi zerzavatların resimlerini merak ediyorum... Kolay gelsin canım...
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 14/5/2007
Konu: slm
Canım benim anneciğinin günü kutlu olsun pastada harika görünüyor ellerine sağlık canım Bu arada şampiyonluğunuzuda tebrik ediyorum Bir galatasaraylı olarak
Bağlantı »

Yazan: mutfaktamuallim | Tarih: 14/5/2007
Konu: CANIM
pastan çok güzel ellerine sağlık.ama ben sana bişey soracağım keki tarif etmemeşsinde klasik pandispanya tarifi deyip link atmışsın ya nasıl yapıyorsun. beni aydınlatırmısın. sevgiler
Bağlantı »

Yazan: http://yemegimle.blogspot.com/ | Tarih: 14/5/2007
Konu: slm
sedacim ellerine saglik harika bir pasta olmus yiyenlere afiyet olsun, canim ben bir fenerbahceli degilim ama sampiyonlugunuzu kutluyorum canim 100. yila yakisti bu sampiyonluk sizde zaten coskulu bir sekilde kutlamissiniz tadini cikarin :))
Bağlantı »

Yazan: TUBA | Tarih: 15/5/2007
Konu: Cok guzel
Seda'cigim pastan nefis olmus, ellerine saglik.
http://tubaninpenceresinden.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 15/5/2007
Konu: ellerine sağlık,gözünüz aydın olsun..))
Canım,önce gecikmeli olarak senin ve anneciğinin anneler gününüzü kutluyorum.

Pastan çok şık ve çok leziz görünüyor ellerine sağlık canım benim.Çok marifetlisin canım,Allah nazarlardan korusun seni.

Ayrıca şampiyonluk içinde kutluyorum canım.

Güzel bir hafta diliyorum.Sevgiyle kal daima.
Bağlantı »

Yazan: melissa2 | Tarih: 15/5/2007
Konu: merhaba
pasta harika olmuş elinize sağlık

Bağlantı »

Yazan: fusununmutfagi | Tarih: 15/5/2007
Konu: SELAM
PASTAN HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK AYRICA BENDE FENER BAHÇELİ OLARAK ÇOK MUTLUYUM HOŞCAKAL
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 15/5/2007
Konu: merhaba
anneler günü pastan harika
ellerine sağlık
ve bence de şampiyon fenarbahçe
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: sofra gardiyanı | Tarih: 16/5/2007
Konu: mmmmm...
anneler yüreklerin merkezi,cennetin müjdecileridir.hepsinin ellerinden öperim.pastanı anneme ve büyük anneme onur sofrasında sundum.öğretine sağlık.100.yıl şampiyonluğumuz tüm camiyaya kutlu olsun.selamlar.
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 16/5/2007
Konu: slm
merhaba sedacım pasta harika olmuş ellerine kollarına sağlık...sevgilerimle
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 16/5/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
Gülşah söz mü bak sonra dönmek yok :)

handeciğim sağol canım annlerimiz olmasa ne yaperdık bilmiyorum bende senin anneciğinin ellerinden öpüyorum canım

özlem bende eşim sayesinde fazlaca haberdar oluyorum futboldan teşekkürler

nurcan teşekkürler

ebrucuğum sağol

lavantin seninde canım

oya bende aynı şekilde düşünüyorum çok emek harcanıyor hepsi birbirinden güzel ama kremalı pastalar daha leziz

zerrin en kısa zamanda yayınlayacağım

özlemciğim sağol canım

tülin elimden geldiğince anlattım sonra sayfana baktım yapmışsın :)


Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 16/5/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
s*******ciğim çok teşekkürler canım

tuba teşekkürler

gül canım sağol bende sana güzel bir hafta dilerim

melissa teşekkürler

fusun geçen sene hüsrana uğramıştık ama bu sene çok şükür mutlu olduk.

esra takımdaşız yani :)

sibelciğim sağol


Bağlantı »

Yazan: mutfaktamuallim | Tarih: 16/5/2007
Konu: selamlar
canım sedam ilhanım sana ancak teşekkür etmeye fırsatım oldu. nolur kusura bakma . sevgiler