16.07.2007

Tiramisu

Kardeşimin iş yerindeki arkadaşı yapıp getirmiş kardeşim çok beğenmiş tabii hemen tarifi alıp bana ulaştırdı ilk defa tramisu yaptım hepimiz çok beğendik tarif için sağol Nilay..

Malzemeler


1 adet kakaolu pasta taban
4 su bardağı süt
3 kahve fincanı un
3 kahve fincanı şeker
1 yumurta
1 paket labne peynir (200 gr)

Pandispanyayı Islatmak İçin

1 çay bardağı sıcak su
2 yemek kaşığı nescafe
1 yemek kaşığı şeker
Üzerine
1 çorba kaşığı kakao
1 çorba kaşığı türk kahvesi

Krema için süt,şeker,un ve yumurtayı iyice karıştırıp pişirdim kaynayınca ocaktan aldım soğuyunca bir paket labne peyniri ekleyip mikser ile çırptım.Su,şeker ve nescafeyi karıştırıp pandispanyayı ıslattım ara katına kremayı sürüp kalan krema ile pastayı tamamen kapladım dolapta birkaç saat dinlendirip servisten önce üzerine kakao ve Türk kahvesi eledim.Afiyet Olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Eline koluna sağlık sedacım.Tarifini görür görmez denedim.Ama pasta tabanı almayı unutunca yapmak bana kaldı.Kremayı senin tarife göre yaptım.Sonuç mükemmeldi.Blogunun sıkı bir takipçisi olucam bakılırsa...bana da akşam yemeğine beklerim
http://mutfakaski.blogcu.com/
mutfak aşkın daim olsun...

Adsız dedi ki...

16 yorum yazılmıştır
Yazan: Nilay | Tarih: 16/7/2007
Konu: sen sağol
çok güzel görünüyo canım eminimki tadı benim yaptığımdan daha güzel olmuştur. Senin elinin lezzeti çok başka... çok güzel oluyo yaptıkların (genelde taddığım için kesin konuşuyorum) bende arada kopya çekiyorum:))) ellerine salık canım....
Bağlantı »

Yazan: pastacikiz | Tarih: 16/7/2007
Konu: Mehaba
Sedacım bende Nilay'a katılıyorum gerçekten yaptığın lezzetleri tatmış birisi olarak elinin lezzeti bir başka güzel.Yaptıkları parmak yedirtir türden :) ellerine sağlık canım sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: SİBERELLA | Tarih: 16/7/2007
Konu: SLM
MERHABA SEDACIM TİRAMİSUN NEFİS OLMUŞ.ELLERİNE KOLLARINA SAĞLIK.SEVGİYLE KAL
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 16/7/2007
Konu: slm
Ben bu tramisunun tadına baktım muhteşemdi Ben tramisuyu çok severim çokta yaparım ama seninki sanki daha güzeldi Malzemelere baktım aynı hemen hemen bu demek oluyorki elinin değdiği herşey daha bir lezzetli oluyor canım arkadaşım
Bağlantı »

Yazan: buradaherseyvar | Tarih: 16/7/2007
Konu: Eline sağlık
Nasıl da canım istedi şimdi, zaten iştahım son haddinde :(((((( Buz gibi ne güzel gider şimdi, ben de yapacağım yarın, eline sağlık, sevgiler....
Bağlantı »

Yazan: mutfaksaatim | Tarih: 16/7/2007
Konu: slm
Çok lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 16/7/2007
Konu: canımmmmmmmmmmmm
süper inankiii.....biliyorsun benim favori pastalarımdan kendisi pek çok severim :Dbirde tatlı krızim tutmuş durumda...truf yaptım burda pek sevdiler hep seni andımmm hep...ellerine sağlık :Dçok güzel gözüküyor...çok özledim seni....çok çok öpüyorum :D
Bağlantı »

Yazan: kayserimutfagi | Tarih: 17/7/2007
Konu: selam
seda'cigim ilk denemen böyle güzel olmussa kimbilir diger denemlerin nasil güzel olur. bende cok severim tiramisu'yu ellerine saglik.
Bağlantı »

Yazan: asLI | Tarih: 17/7/2007
Konu: :)
ablamın burda yayımladığı herşeyi tadan biri olarak kendimi çok şanslı hissediyorum.. ve tabiki bu güzel tiramisuyu da yedimm :) çok lezzetliydi sedoş.. isteğim üzerine yaptığın diğer tatlılar gibi :) ellerine sağlık şekerrr...
Bağlantı »

Yazan: sencansen | Tarih: 17/7/2007
Konu: slm
eline sağlık canım çok güzel görünüyor tiramisun...sevgiler..
Bağlantı »

Yazan: http://yemegimle.blogspot.com/ | Tarih: 17/7/2007
Konu: slm
Seda'cim bu günlerde benimde canim acayip tiramisu istiyor ama diyetteyim diye vaz geciyorum hep sende görünce nasil canim istedi anlatamam:((ama sabir Türkiye'ye gelince diyet bitecek ve acisini cikaracagim insallah :)) Ellerine saglik cok nefis görünüyor ya o dilimi kacirsammi ne yapsam :P sevgiler canim...
Bağlantı »

Yazan: şahoş | Tarih: 18/7/2007
Konu: tramisu
çooookkkkkkkk teşkür canım sedoş

Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 18/7/2007
Konu: :)
Canımın içi Seda,

ben kendime yanayım. Senin o güzel kahvaltını kaçırdım yaaa :))

Neyse birazdaha yanayım öpüyom seni :))) yanaklarından
Bağlantı »

Yazan: ayseyaman | Tarih: 18/7/2007
Konu: merhaba :)
Seda'cığım, ellerine sağlık, ben de bir tiramisu ve özellikle labne peyniri tutkunuyum senin gibi. Bu lezzetleri seviyorum.
Senin tıramısuda oldukça şekilli. Kenarları cetvelle çizilmiş gibi düzgün olmuş. :)Ellerine sağlık
Canim seni de köfteşir vb. diğer güzel tariflerinle Türk Gecesine bekliyorum. :)
Sevgilerle

Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 18/7/2007
Konu: Merhaba
Ellerine sağlık, biraz ağır bulsmda ikram olarak çok severim tiramisuyu.
Aslında kahve pastaya çok yakışıyor.
Selamlar...
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 19/7/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
Nilay beğenmene çok sevindim tekrar teşekkürler

Özlemciğim ya seninkilere ne demeli ay çöreğinin tadı hala damağımda

sibelciğim sağol

özlemciğim teşekkürler canım beğenmeniz beni çok mutlu etti

ece keşke sana ve bebişe uzatabilsem bir dilim

mutfaksaatim teşekkürler

hande canım bende seni çok özledim hatta dur bir arayayım şen kahkahanı duyayım :)

fatma teşekkürler

aslı thank you :))) anladın sen onuuu

sencansen sağol

s******* kimse görmeyince kalori olmuyormuş miss Zerrinciğim öyle diyor kimse görmeden ye bir dilimcik

şahoş çok güzel bir raslantı oldu inşallah işine yarar

zerrinciğim yanma gene gel en yakın zamanda ben seni hem sanah hem öğlen birde akşam ağırlarım :)

ayşeciğim hemen mail atacağım sana eğlenceli olacak Türk gecesi :)

lavantin evet kahve ile uyumu süper