9.07.2007

İrem'in Doğumgünü Pastası

Cumartesi günü kendi rekorumu kırdım tam üç tane pasta yaptım iki tanesi geçen sene söz verdiğim eşimin iş arkadaşlarının kızlarına biri de kardeşime, en küçük kardeşim İrem dün 12 yaşına girdi bu pasta kardeşime yaptığım pastaydı önce ;sana pasta yapamadım kusura bakma yaptığım minik keklere mum koyarız onu üflersin dedim belli etmemeye çalışsada çok bozuldu pastayı görünce keyfi yerine geldi :)
Pastayı süslemek için kenarlarına yaptığım çiçekleri yeni kalıplarımı kullanarak yaptım yahoo grubundan Ezgi hanım çiçek,yaprak ve modelleme çubuklarının satışına başlamış hemen sipariş verdim sağolsun çabucak ulaştırdı bana çok güzel bir set ama benim vaktim kısıtlı olduğu için istediğim gibi kalıplarımı kullanıp süsleyemedim pastayı ama bundan sonra daha güzel çiçekler yapmaya çalışacağım kalıplar hakkında bilgi almak ve sipariş vermek isterseniz ezgi hanımın mail adresi ezgi@eymez.com ve pastamızın tarifi ;

Pandispanya İçin

5 yumurta
5 kahve fincanı şeker
1 limon kabuğu rendesi
yarım kahve fincanı limon suyu
yarım kahve fincanı su
5,5 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Bu pandispanya tarifini zeytin ağacı bloğundan aldım limonlu ıslak olmayan bir pandispanya oldu ara katları portakal suyu ile ıslattım, yumurta ve şekeri kabarana kadar çırptım sonra limon suyu,rendesi ve suyu ekledim,unu kabartma tozu ve vanilyayı eleyerek ekledim 22 cmlik kelepçeli kalıba döküp önceden ısıtılmış fırında 175 derecede pişirdim.

Ara Kreması İçin

1 paket çikolatalı creme ole
2 bardak soğuk süt
Arasına muz ve çikolata parçaları
Üst Kreması İçin
2 paket kremşanti
1,5 su bardağı soğuk süt
Süslemek için çikolata rendesi

Pandispanyayı üç kata ayırdım portakal suyu ile nemlendrip arasına sütle çırptığım creme ole sürdüm ve kat aralarına muz dilimleri ile çikolata parçaları yerleştirdim.Üzeri için kremşantiyi süt ile çırptım ve pandispanyayı kapladım çikolata rendeleri ile süsledim. Afiyet Olsun.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

22 yorum yazılmıştır
Yazan: GüLşAh | Tarih: 9/7/2007
Konu: kuzucukk
ablasının kuzusu yerim ben onu nede güzel çıkmış fotoğrafta.. nice güzel yaşlara inşallah.. abla pastada şahaneydi.. 3 ay sonra bende istiyorum böyle şık bir pasta şimdiden duyrulur :P ellerine sağlık :)
Bağlantı »

Yazan: yasemenlesiniz | Tarih: 9/7/2007
Konu: irem ve pasta
kıskandım valla iremi gidip ablama söyliyimde bana pasta yapsın :) ellerine sağlık, iremin yeni yaşınıda kutlarım.
Bağlantı »

Yazan: irem | Tarih: 9/7/2007
Konu: çokkk teşkür
canım ablacım çokk teşekkürlerr annemi, babamı, seda ablamı yani seni, gülşah ablamı ,aslı ablamı we canım malik eniştemi çokk sewiyorumm...
yani canımın içi ailemi aileme çokk teşkürr (:
Bağlantı »

Yazan: guldenelkan | Tarih: 9/7/2007
Konu: Merhaba
İrem'in doğum günü kutlu olsun.Pastası çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.
Bağlantı »

Yazan: pastacikiz | Tarih: 9/7/2007
Konu: Mutlu yıllar
Merhaba Sedacım öncelikle İrem'in yaş gününü kutluyorum umarım hayat ona istediklerini verir sağlık,huzur mutluluk dolu bir hayatı olur inşallah.Pastasıda nefis olmuş ellerine sağlık canım.öpüyorum seni sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: http:\\nihanintarifleri.blogspot.com | Tarih: 9/7/2007
Konu: ..
canim cok sagol guzel dilekleri icin kardesinin dogum gunu kutlu olsun nice mutlu senelere ve ellerine saglikpasta nefis duruyor opt
Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 9/7/2007
Konu: gönlüne sağlık..
Canım,öncelikle kardeşin İrem'in doğum gününü kutlayıp,siz sevenleriyle güzel bir hayat geçirsin diyorum.Seda'cığım kardeşin ne tatlı..Ne mutlu o'na ki senin gibi dünya tatlısı ablası var..Pastan çok nefis olmuş,ayrıca ellerine sağlık tatlım..

Sevgilerimle,
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 9/7/2007
Konu: slm
merhaba sedacım pasta harika görünüyor ellerine sağlık.maşallah kardeşinde kara kaş kara göz...allahım esirgesin.sevgiyle kal
Bağlantı »

Yazan: serap uzun | Tarih: 9/7/2007
Konu: merhabalar
sedacigim pasta herika gorunuyor,ellerine saglik.Kardesin cok sansli ablasi ona pasta yapmis,benim ne ablam nede pastam var cunku ben ablayim evin buyugu:((
Allah kardesini yeni yasini hayirli eylesin,bahtindan guldursun ins.

Selamlarimla.serap.
Bağlantı »

Yazan: ufuksitki | Tarih: 9/7/2007
Konu: slm
Seda'cığım öncelikle İrem'in doğumgününü kutluyor ve ona mutluluklarla dolu nice yaşlar diliyorum. Bu arada kardeşinin sana olan benzerliğini de görmüş olduk, gerçekten güzel bir genç kız. Pastan ise iştah açıcı bir pasta olmuş. Aynı güne üç pasta ise olaganüstü bir durum. Hiç durmadan çalışmış olman lazım. Seni tebrik ediyorum ve ellerine sağlı diyorum. Sevgilerimle...
Bağlantı »

Yazan: ayseyaman | Tarih: 9/7/2007
Konu: merhaba :)
Mutlu yıllar İrem'e!
Sağlık, huzur, başarı dolu nice yıllar dilerim! Tü tü tüh maşallah nazar değmesin pek güzelmiş kardeşin! :)
Canım senin de ellerine sağlık, süslemeler çok cici. Kalıpları tam kullanamamışsın birde kullansan ne çiçekler yapardın kim bilir. :)
Güzel olmuş güzel. Bak şimdiden gelecek aylarınsiparişleri yağmaya başlamış. :)
Sevgiler
İyi haftalar

Bağlantı »

Yazan: günebakan tarlaları | Tarih: 9/7/2007
Konu: İrem;)
Doğum günün kutlu olsun canım.Pastanda ki çiçekler kadar güzel bir ömür,pasta tadı kadar lezzetli bir yaşamın olsun.
O gençliğin tazeliğin hep ışık olsun önünde.Duruluğun hiç bozulmasın.
Nice senelere...
Seda'cığım seni de tebrik ediyorum canım.Böyle cici bir kardeşe ablalık ettiğin için ve bir güne 3 pasta sığdırabildiğin için elbette;)))
Bağlantı »

Yazan: illedeyemek | Tarih: 10/7/2007
Konu: ..
tarif ve görüntü nefis ellerinize sağlık.....
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 10/7/2007
Konu: merhaba
Canım Sedam, kardeşciğinin doğumgünü kutlu mutlu olsun.

Sımmsıcak sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: seti | Tarih: 10/7/2007
Konu: :)
İrem hanımın doğum gününü kutlarım.
pasta çok güzel görünüyor..

o tatlılar ne öyle.. insanın canıı çekiyor..
kilo almayın sakın..
:)
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 10/7/2007
Konu: İyi mutlu seneler irem
sana yorum yazamamak çok büyük bir boşluk . Internet problemi hala çözülemedi bende telden internete girip yazıyorum ireme nice yıllar dilerim mutlu sağlıklı başarılı seneler Dilerim .pasta hızına maşallah demekten başka birey demek yakışmaz öptüm çok
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 10/7/2007
Konu: slmm
seda canım kardeşinle ne kadar benziyorsunz..pasta da harika olmuş..becerikli kızsın vesselam...ellerine sağlık canım.selamlar.
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 11/7/2007
Konu: http://selservis.blogspot.com
Sedacım ellerine sağlık bir günde 3 pasta için tebrik ederim seni. Diğer 2 pastanın resimide gelicekmi?? Seni ne zaman şeker hamuruna bulaşmış göreceğiz diyecektimki yeni kalıplarını farkettim. Güle güle kullan . Nice güzel pastalarda. Kardeşinin doğum gününüde kutlarım. Sevgiler..
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 11/7/2007
Konu: MERHABA
3 PASTA HA
MÜTHİŞSİN DAHA NE DİYEYİM
ELLERİNE SAĞLIK
PASTA DA NEFİS GÖRÜNÜYOR
VE KARDEŞİNİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN CANIM
SEVGİLER
Bağlantı »

Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 11/7/2007
Konu: mutlu yıllar iremm
iyiki doğdun iremmm... doğum günü kutlu olsun ireminn
ellerine sağlık pastada harika gözüküyor süperr

Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 12/7/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
Gülşah şimdiden sana bir pasta düşündüm bile çok seveceksin eminim :)

yasemin çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim

iroşum rica ederiz:)

güldenelkan teşekkürler

özlemciğim sağol canım

nihan teşekkürler

gül canım iyi dileklerin için sağol

sibel amin canım bütün çocukları korusun allah

serap amin canım sağol

ufukcuğum benim pastalar seninkiler gibi şeker hamurlu değil ya fazla zahmetli olmuyor iyi dileklerin için çok sağol

ayşeciğim sorma o kadar çok kişiye pastanı yaparım demişim ki upuzun bir liste beni bekliyor :)

hülyacığım önce irem için dileklerine çok teşekkür ederim pastalara gelince kremalı pastalar basit oluyor senin şaheserlerin bir tanesi ancak olur.

hilal sağol

zerrinciğim sağol canımm

seti yeteri kadar aldık zaten :)

hande canım özledim valla senden yorum gelmemesi bendede bir boşluk yapıyor :)

süheyla sağol canım

seldacığım sizin marifetlerinize erişebilmek için çook yol almam lazım ı-ucundan bucağından çalışıyorum :)

esracığım sağol canım

aslı teşekkürler
Bağlantı »

Yazan: aintabsofrasi | Tarih: 13/7/2007
Konu: doğum günü kutlaması
Seda'cığım Allah kardeşine sağlıklı, mutlu, uzun bir ömür nasip etsin