19.06.2007

Sen Çok Yaşa Kıraç... ve Yaz Pastası

Açıkhava konserleri başladı bizde Harbiyede çok güzel bir gece geçirdik Kıraç sahnede devleşti derler ya işte öyleydi bitmez tükenmez bie enerjiyle eski yeni bütün şarkılarını hepbir ağızdan söyledik. Bu nasıl güzel, nasıl kuvvetli bir ses demekten kendimizi alamadık Kıraç sahnede doğumgününüde kutladı inşallah daha uzuuuun yıllar sahneden inmez bizi sesinden ve şarkılarından mahrum etmez. Tarifsiz yazı yayımlamak istemedim işte buda yaz pastamız oldukça az malzemeyle hemde hafif bir pasta bende Sevaal'in sayfasında görüp denedim tavsiye ederim
Malzemeler

1 adet 26 cm lik pandispanyanın sadece bir katı
1 kase çilek
2 paket kremşanti
2 su bardağı soğuk süt
1 paket krema sertleştirici
isteğe bağlı üzerine çilek sosu

Ben daha önce yapıp buzlağa kaldırdığım pandispanyanın bir katını kullandım isteseniz hazır olarakta alabilirsiniz.Pandispanyayı kelepçeli kalıbımın içerisine oturtup biraz şekerli süt ile nemlendirdim sonra kalıbın iç kenarlarına ikiye bölünmüş çilekleri dizdim sonra ortasına ufak parçalara bölünmüş çilekler koydum, kremşantiyi soğuk süt ile çırptım kalıbın içindeki pandispanayanın içine ve üzerine düzgünce sürdüm birkaç saat dolapta dinlendirip servisten biraz önce hazır çilek sosu ile süsledim. Afiyet Olsun.









1 yorum:

Adsız dedi ki...

18 yorum yazılmıştır
Yazan: ayseyaman | Tarih: 18/6/2007
Konu: merhaba :)
Seda'cım açık hava konserleri bambaşka olur. Kıraç'ı izlemek bana Bostancıda kısmet olmustu, gercekten dediğin gibi biri. Tüm sarkılarını nasılda ezberletmis bize degıl mı? :)
Canim Kıraç konserin kulaklara cilekli yaz pastan da gözlere senlık..
Ellerıne saglık canım
sevgılerle
Bağlantı »

Yazan: sencansen | Tarih: 18/6/2007
Konu: slm
pastanız çok güzel görünüyor elinize sağlık...
Bağlantı »

Yazan: yermisinyemezmisin | Tarih: 18/6/2007
Konu: günaydın
arkadaşım ellerine sağlık çok güzel bir pasta olmuş tamda dediğin gibi bir yaz pastası...Kıraç konusunda ise tek geçerim yani:)))
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 18/6/2007
Konu: :)
tarifsiz sesler vardır...sezen aksu,canan erçetin,funda arar gibi ses tınısı farklıdır,dinleyince bu başka yaa dersin ...bence kıraç erkek seslerinden bir başka yaa dedirten...hele o açık hava atmosferi....ahh ahh çok güzel olur istanbulda yaz akşamlarında açık hava konseri.....emeğine sağlık.pastan da süper...dün kulaklarını çın çınnn çınlantım:)cevahirde ismi lazım değil bir pastanede çilekli chesscake yedim ne buu yaa nerdeee sedanın ki dedim......bu pastanda süper gözüküyor...ellerine ,emeğine sağlık....sevgiler :D
Bağlantı »

Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 18/6/2007
Konu: selamm
ellerine sağlık harika olmuş harikaa nefis gözüküyor
konserde harika gözüküyorr
Bağlantı »

Yazan: yenitadlar | Tarih: 18/6/2007
Konu: :))
BI KIRAC HAYRANI OLARAK BENDE SIZINLEN KONSERDE OLMAYI COK ISTERDIM:))
PASTANIZ HARIKA GORUNUYOR
ELLERINIZE SAGLIK
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 18/6/2007
Konu: slm
Ne kadar güzel eğlenmişsiniz bir kıraç hayranı olarak üç kezde ben açık havada dinledim dediğin gibi gerçekten sanki devleşiyor sahnede muhteşem bir ses .Yazdığı şarkı sözleri harika. Bu arada pastada harika ellerine sağlık canım
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 18/6/2007
Konu: :)
Canım Seda, nasıl bu sıralar açık havada konsere gidesim var. Neyseki 10 gün sonra İstanbul'dayım. Mutlaka bir konsere gideceğim. Ne olsa dinlerim aplaaa :))) O muhteşem manzara, yüze vuran ılık İstanbul esintisiyle her müzik kulağa güzel geliyor. Kıraçta pek hoş olmuştur doğrusu.

Pastana gelince kimsenin görmez tarafından bana bir dilim yollarsan ben de kimse görmezken yersem sanırım kalori olmaz :)))

Ellerine sağlık canım benim.
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 18/6/2007
Konu: slm
merhaba sedacım sen bi taraftan ben bi taraftan konserleri geziyoruz.pastada harika olmuş.ellerine sağlık
Bağlantı »

Yazan: ebrulitatlar | Tarih: 18/6/2007
Konu: slm
Seda'cım güzel bir gece geçirmişsin, pastanda süper, her zamanki gibi, ellerine sağlık, sevgiler..
Ebru
http://ebrulitatlar.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 18/6/2007
Konu: ikisi bire arada harikaydı canım..))
Kıraç'ı sanırım sevmeyen yok gibidir değilmi Seda'cığım?Ben resmen bayılırım kendisine.Hele yanında bir de pastandan bir dilim olursa,ayyy canım benim.Sanırım sonrasını düşünebiliyorsundur.Pastaların dilimleri azıcık büyük gibi geldi bana Seda'cığım.Gerçi benim için sorun yok da,olanlar olur diye de yazamadan geçemedim tatlım benim.))

Kocaman öpüyorum seni canım.
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 18/6/2007
Konu: slmm
seda canım kıraç benim de en sevdigim sanatçılardan biri..hele fb marşından sonra.bir de onun funda ararla yaptığı bir program vardı çok beğennyrdum bitti galiba..pasta da çok şık olmuş.ellerine sağlık.selamlar.
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 19/6/2007
Konu: merhaba
kıraçı ve şarkılarını bende severim
ama bence bazen keşke geresizce konuşmasa
:):):):)
amaaaaaaaaaa pasta çok hoşuma gitti nefis görünüyor canım
ellerine sağlık
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: bonsaicicegi | Tarih: 19/6/2007
Konu: Merhaba
Ellerine saglik. Simdi olsa serin serin ne güzel yenirdi :)
Bağlantı »

Yazan: http://nihanintarifleri.blogspot.com | Tarih: 19/6/2007
Konu: canim
ellerine saglik enfes gorunuyor veeeeeee KIRAC bu konuda yoruma ne hacet bende gectigimiz gunlerde buraya gelmisti hatta esimin calistigi sirket organize etmisti en onlerden izlemistik ve esimin is yerinede gelmisti bol bol fotograf cektim :) harika bir seydi sayfamdada yayinlamistim sanirim suan seni en iyi ben anliyourm :) paylastigin icin sagol canim opt
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 20/6/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
ayşeciğim tam anlattığın gibi ezbere söylendi tüm şarkılar

sencansen teşekkürler

yermisinyemezmisin teşekkürler

handeciğim cheseecake i beğenmene çok sevindim canım nerede yedin acaba ?

aslı sağol

nurcan sağol canım

özlemciğim sende benim kadar seviyormuşsun Kıraçı ne güzel :)

sibelciğim okuyorum sende bende hakikaten bu ara gezmişiz konserleri

ebru sağol canım

gül evet canım biraz büyük dlimlemişim aa inan iknci dimi bile isteyen oldu tadanlardan :)

süheylacığım o program trt 1 denshowa gwömişti ama şimdilerde bende göremiyorum sanırım tatile girdi

esra haklısın sanatçılar bazen olduka patavatsız oluyorlar

bonsai çiçeği teşekkürler

nihancığım sen daha şanslıymışın eşin ağırlama fısatı bulmuş Kıraç'ı biz sadece dinleyebildik :)





Düzenleyen sedailhan gün: 20/6/2007 saat: 18:28
Bağlantı »

Yazan: http://yemegimle.blogspot.com/ | Tarih: 21/6/2007
Konu: slm
Canim ellerine saglik ne kadar lezzetli bir pasta olmus bak hic haber vermiyorsun gelmeseydim göremeyecektim tarifimi denedigini:)))ayni tadi paylasmis olmamiz ne güzel sizlerede afiyet olsun sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: şahoş | Tarih: 13/7/2007
Konu: her yaptığın şey çok güzel
ben senden bi pasta yapmanı istiycem
tramisu yapıp sitene koyarsan çok sevinirim aslı bana msj atsın koyduğunda bu aralar yoğunum siteye bakamazsam öptm görüşürüz yaparsan çok sevinirim TRAMİSU