26.06.2007

Göksu İçin Prenses Pastası :)

Göksu, arkadaşımızın tatlı mı tatlı ,bilmiş mi bilmiş kızı.Evlerine kardeşini görmeye gittiğimizde bize geleceğini ama pasta yapmamı istediğini söylemişti bende akşam yemeğine davet edip yemekten sonra Göksu'ya pastasını gösterdim çok sevindi üzerindeki süs şekerlerini tek tek seçerek yedi :) Çocukları mutlu etmek ne kadar kolay...
Bu pastada ilk defa Dr.Oetker'in ahududulu ve çilekli pasta kremasını kullandım çok pratik sadece süt ile çırpılıyor ve tadı çok güzel,birde ben bir adet sade pandispanyayı ikiye böldüm bir kat da kakaolu pandispanya kullandım işte tarifimiz;

Pandispanyası İçin

4 yumurta
1 su bardağı un
1 su bardağı şeker
2 çorba kaşığı kakao (sade olana koymadım)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Kreması İçin

1 paket Dr.Oetker ahududu ve çilekli pasta kreması
1,5 su bardağı soğuk süt
1 paket kremşanti
1 su bardağı soğuk süt

Arası İçin

300 gr çilek

Pandispanya için yumurta ve şekeri kabarana kadar çırptım sonra un, kakao,kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip tahta kaşıkla kabarıklığı söndürmeden karıştırdım ve 24 cmlik kelepçeli kalıba döktüm önceden ısıtılmış fırında ilk 12 dakika 170 sonra 150 derecede pişirdim.Kakao hariç aynı malzemelerle bir tanede sade pandispanya yaptım sade olanı ikiye böldüm kakaolu olanı üçe böldüm tek katını kullandım.
Kreması için pasta kremasını süt ile çırptım üzerini süslemek için kremşantiyi süt ile çırptım.
Sade pandispanyanın tek katını tabağa yerleştirip şekerli süt ile biraz nemlendirdim pasta kremasını sürdüm ve üzerine doğranmış çilek koydum üzerine bir kat kakaolu pandispanyayı yerleştirdim yine krema sürüp çilek yerleştirdim üzerine sade pandispanyanın diğer katını yerleştirip pastanın tamamını pasta kreması ile sıvadım kenarlarını kremşanti ile süsledim ve plastik prenses ve yedi cüceleri yerleştirdim.Afiyet Olsun.




1 yorum:

Adsız dedi ki...

23 yorum yazılmıştır
Yazan: elmasekerii | Tarih: 25/6/2007
Konu: elmasekeri
hmm pastaniz nefis görünüyor,cocuk olmak sart degil galiba bende görüntüsüne bayildim.Hem cocuklara,hem cocuk ruhlulara,hemde cocuk kalanlara ellerinize saglik..
Bağlantı »

Yazan: pruvacatering | Tarih: 25/6/2007
Konu: pruvacateringten merhabalar
Merhabalar...Canım harika olmuş...Ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 25/6/2007
Konu: slm
Yaaaaaa ama bende pasta istiyorum .Çokta güzel görünüyor.Hımmmmmm.Kalmamıştır tabiki Neyse arkadaşım ellerine sağlık.Yiyenlerede afiyet olsun
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 25/6/2007
Konu: mmmmmmm nefis
nefis gerçekten pastanelere taş çıkartırsın sen alim allah :)yakında açılan mado seni pastaların için sabote ederse şaşma sakın :)ellerine sağlık....çok süper gözüküyor..hem pasta hem şeker göksu.....sağlıkla ve afiyetle .........

Düzenleyen handeyle gün: 25/6/2007 saat: 09:32
Bağlantı »

Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 25/6/2007
Konu: selamm
ayy ben bu göksuyu yerim çok şirinnn :))) canım yaa nasıl sevinmiş...

pasta harika olmuş ellerine sağlık süperrr
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 25/6/2007
Konu: :)
Canım Sedam, ne hoş bir pasta...

Hele şekerlemelere bayıldım.

Göksu desen dünya tatlısı..

Çocukları bırak ben eridim bittim burada :))

Ellerine sağlık canım arkadaşım...
Bağlantı »

Yazan: yasemenlesiniz | Tarih: 25/6/2007
Konu: Prenses Pastası
ellerine sağlık nefis olmuş.dışı kadar içide güzel görünüyor.
Bağlantı »

Yazan: ebrulitatlar | Tarih: 25/6/2007
Konu: slm
Seda'cım Göksu'nun pastası kendisi gibi çok güzel ve şirin olmuş, ellerine sağlık, sevgiler..

Ebru

http://ebrulitatlar.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: aslı | Tarih: 25/6/2007
Konu: :)
pastadan çok göksu ilgimi çekti benim :) çok tatlııı.... ama eminim pasta da bi o kadar güzeldir. bunu yemedim ama çilekli dondurma tadındaki pastanı hala yiyorum :) ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 25/6/2007
Konu: slm
merhaba sedacım pastan çok çok çok güzel olmuş özelliklede çocuklar için mükemmel ötesi ellerine sağlık sevgiyle kal
Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 25/6/2007
Konu: Merhaba
Seda, çocuk olsamda istediğim gibi yemek yeme özgürlüğüm olsa.:)) Böyle güzel pastaları afiyetle yerdim. Ama çocukkende çok az yiyen cılız bir çocuktum. Şimdi anneme yemek konusunda yaptıklarımı düşününce, zavallı kadında peygamber sabrı varmış diyorum.:)))
Ellerine sağlık.
Bağlantı »

Yazan: yermisinyemezmisin | Tarih: 25/6/2007
Konu: merhaba
ellerine sağlık arkadaşım nefis olmuş pastan ...
Bağlantı »

Yazan: lalecik | Tarih: 25/6/2007
Konu: Merhaba
Sedacığım, Göksu işi biliyor vallahi, nefis bir pasta ile karşılaşacağını bildiği için sana sipariş vermiş:) Eline sağlık canım.
Sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: ufuksitki | Tarih: 25/6/2007
Konu: slm
offf, okurken bile lezzeti damağımda hissettim. Ne kadar güzel olmuş öyle.. Ellerine sağlık..
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 26/6/2007
Konu: slm
canım ne güzel bir pasta..çocukları nasıl mutlu edeceğini bulmussun..ellerine sağlık.selamlar.
Bağlantı »

Yazan: ebru | Tarih: 26/6/2007
Konu: slm
sedacım merhabalar, pasta çok güzel görünüyor canım çekti valla,ellerine sağlık...
selamlar...
www.denizesintisi.com
Bağlantı »

Yazan: TUBA | Tarih: 27/6/2007
Konu: Bu pasta sevilmez mi?
Eee boyle pasta sevilmez mi? Bir kiz cocugunun sevebilecegi her sey var. Ellerine saglik Seda'cigim.
Sevgilerimle,
http://tubaninpenceresinden.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: http://yemegimle.blogspot.com/ | Tarih: 27/6/2007
Konu: slm
Sedacim ellerine saglik böyle güzel bir pastaya kim hayir diyebilirki cocuklarin begenmesi cok normal canim pastanin görüntüsüde harika süsler cok yakismis,sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: serap uzun | Tarih: 27/6/2007
Konu: merhabalar
Gercektende coooook guzel bir pasta,prenses gibi bir kiz cocukgu ve pastasi cok yakismislar birbirlerine.

Ellerine saglik,hoscakal
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 28/6/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
elmaşekeri çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim

pruvacatering teşekkürler

özlemciğim kalmadı tabi ama sen gel ben sana yenisini yaparım

hande canım senin güzel görmenden kaynaklanıyor madoya nerdeee yetişmek mümkün mü

aslı gerçekten çok tatlı gösu birde konuşmlarını duysan daha çok seversin

zerrinciğim istanbul ziyaretinde sanada yaparım gelirsen :)

yasemenlesiniz çok teşekkür ederim

ebru sağol canım

aslıcık bu pastanın tadı da güzeldi sizede yapacağım söz

sibel sağol canım

lavantin haklısın bende çocukken yemezdim ama şimdi o günleri arar oldum

yermisinyemezmisin teşekkürler

lale sağol canım

ufukcuğum beğenmene sevindim

süheylacığım çocukları mutlu etmek kolay sanırım sorun biz büyüklerde

ebru bir dilim uzatabilsem keşke sana

tubacığım göksu prenses seviyormuş bu pastayı çok beğendi onun için

sevaal sağol canım

serap gerçekten prenses gibi bir çocuk göksu inşallah hayatı çok güzel olur


Bağlantı »

Yazan: günebakan tarlaları | Tarih: 28/6/2007
Konu: Ben o minik prensesi yerim yerimmm...
Hatta onu gıdıklar hani bana ayırmadın mı o güzel pastandan diye de ona küserim.Sonra hemencecik barışıveririz...
Çok sevimli maşallah.Nazar olmasın...
Pastan da çok güzel olmuş bu arada...Ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 28/6/2007
Konu: nazar değmesin..))
Seda'cığım,
Bu tatlı miniğe nazar değmesin canım..Bende istiyorum Seda'cığım bu pastadan haberin olsun canım..))Ne kadar nefis gözüküyor ellerine sağlık,eminim ki tadı da enfestir.Ellerine sağlık canım.

Sevgiyle,
Bağlantı »

Yazan: gönül özbaş | Tarih: 1/7/2007
Konu: Teşekkürler.......
selam Sedacım benim tatlı kızım Göksu için yaptığın Prenses pasta ve herşey için çok teşekkür ederim......özellikle bu kadar iyi yürekli olup bizimle ve kzımla bu kadar şevkatli ilgilenmenede ayrıca çok teşekkür ediyorum....Emin ol oda seni çoooooookkkkk seviyor....
Arkadaşlığının ve pastanın tadı damağımızda kaldı en kısa zamanda görüşmek üzere SEVGİLER.................