7.03.2007

Renkli Kalp Pasta

Canım şöyle yoğun çikolatalı bir pasta isteyince ortaya çıktı bu pasta.Pandispanyasının tarifini sevgili Nezaket'in Açık Büfesinde gördüm,denedim ve çok beğendim arasına ve üzerine çikolatalı ganaj yaptım, akşamda annemler çaya gelmişlerdi afiyetle yedik.

Pandispanya İçin

6 tane büyük boy yumurta (sarısı ve beyazı ayrılacak)
170 gr şeker
yarım çay bardağı portakal suyu
120 gr un
40 gr kakao

Çikolatalı Ganaj İçin

160 gr bitter kuvertür çikolata
1 küçük paket krema (200 ml)
Arasına muz

Öncelikle yumurtaların sarısı ve aklarını ayırıp ayrı kaplara koydum şekerin yarısını akına ekleyip sertleşene kadar mikser ile çırptım,şekerin kalanınıda yumurta sarılarına ekleyip kabarana kadar çırptım portakal suyunuda ekleyip çırpmaya devam ettim.Unu ve kakaoyu ayrı bir kaba eledim.İki yumurtalı karışımı tahta kaşıkla alttan üste doğru karıştırdım elendiğim unu ve kabartma tozunu karışıma ekleyip tahta kaşıkla karıştırmaya devam ettim.18 cmlik kalp kalıbımın altına yağlı kağıt serdim,karışımı döküp önceden ısıtılmış 170 derecede pişirdim.

Ganaj için çikolatayı ufak parçalara ayırdım ,kremayı sos tenceresinde karıştırark kaynatıp çikolatayı kremaya ekledim eriyene kadar karıştırdım ve soğuması için beklettim.

Pandispanyayı iki kat olacak şekilde kestim arasına ganaj sürüp muz dilimlerini dizdim diğer kata da aynı işlemi yapıp en son üzerini kalan ganaj ile kapladım ve renkli drajeler ile süsledim.Afiyet Olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

24 yorum yazılmıştır
Yazan: GüLşAh | Tarih: 7/3/2007
Konu: keşke olsada yesem..
abla şimdi olsa kesin bikaç dilim yerdim saabah sabah ne güzel olurdu.. tadıda görünüşüde süper bi pasta. ellerine sağlık :))
Bağlantı »

Yazan: leziz | Tarih: 7/3/2007
Konu: SLM
CANIM SABAH SABAH İÇİM AÇILDI...ELLERİNE SAĞLIK...
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 7/3/2007
Konu: slm
günaydın sedacım valla insanı çatttt diye çatatıyorsun bu negüzel pasta böle valla bigün konuk olmak istiyorum sende:)))ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: gulizce | Tarih: 7/3/2007
Konu: canım benim
pastan çok hoş olmuş ellerine sağlık arkadaşım
Bağlantı »

Yazan: nihaninmutfagi | Tarih: 7/3/2007
Konu: harika
cok hos olmus ellerine saglik seker hamurlulardan daha leziz bu pastlar harika gorunuyor afiyet olsun
Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 7/3/2007
Konu: Merhaba
Çikolata sözkonusu olunca canı istemeyen hanım varmıdır? Gede güzel görünüyor, herkes gibi benimde bir dilim alasım gedi.
Sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 7/3/2007
Konu: Harikaaaa.))
Tatlı Seda'cım,
Kendin gibi çok tatlı bir pasta yapmışsın..Resmen yüreğinin güzelliğini sergilemişsin bitanem..O güzel ellerine sağlık senin..Kimbilir ne de lezzetli olmuştur hele de sevdiklerinle birlikte afiyetle yemeniz en keyifli anı olsa gerek diye düşündüm..Sevgilerimi gönderip o güzel yanaklarından öpüyorum seni..

Gül/d.tadı
Bağlantı »

Yazan: cedene | Tarih: 7/3/2007
Konu: slm
merhaba canım yine herzamanki gibi harika ellerine sağlık sevgilerr damla
Bağlantı »

Yazan: ayseyaman | Tarih: 7/3/2007
Konu: merhaba!:))
Pastanın kalpli şekli çok şirin ayrıca hafif ve lezzetli görünüyor.
Eline sağlık canım
Pastalarımızı topuşturalım :))
Sevgilerle


Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 7/3/2007
Konu: merhaba
Sedaaaaaaaaa, aç kapıyı.. Ben geldim :)))

Ay ölüyorum gülmekten.. Seda gerçekten kapıda beni görsen böyle bağrıyorum.. :))) Sedaaa poğaça, sedaaa pastaaa :))

Şahane olmuş canım benim ellerine sağlık

sımsıcak sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: Nükhet | Tarih: 7/3/2007
Konu: slm
Pastanın güzelliğine bak:)) Burada olsaydı keşke:((Ellerinize sağlık.
http://www.yemeksitesi.de/
Bağlantı »

Yazan: minikbalbocegim | Tarih: 7/3/2007
Konu: şahane...
pazartesi misafirim var pasta tarifi arıyordum..bunu kesinlikle denemeliyim...ellerinize sağlık...şahane olmuş...
Bağlantı »

Yazan: benimdunyam80 | Tarih: 8/3/2007
Konu: enfes
sagol, çok güzel olmus.
Dünya kadinlar gününü kutluyorum canim.
Sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: yaseminle | Tarih: 8/3/2007
Konu: nefiss olmuş
canım ellerine sağlık süper olmuş bi dilim aldım dünya kadınlar günün kutlu olsun canım
Bağlantı »

Yazan: mutfaktayim | Tarih: 8/3/2007
Konu: merhaba
Canım dünya kadınlar günün kutlu olsun. Sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: yemegim | Tarih: 8/3/2007
Konu: slm
canim pastan süper gözüküyor ellerine saglik afiyetle yiyin,bu arada Dünya kadinlar günün kutlu olsun etrafindan degerini bilern insanlar eksik olmasin hic
sevgiyle kal...
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 8/3/2007
Konu: merhaba
yedik dedin kalbimi kırdın
oysaki
hala beni bekliyor olmasına inanıyordum
neyse şansıma küseyim bariiiiiii
ellerine sağlık
afiyet olsun
annnelere de sanada
dünya kadınlar günün kutlu olsun canım
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: Rabia | Tarih: 8/3/2007
Konu: bebeklimutfak.blogspot.com
Sedacığım pastanı görüp kendimden geçmişken, senin yorumun geldi. ne tesadüf. Sen de benim pastama yorum bırakıyorken ben de senin pastana yorum bırakmaya başlamıştım.
Çok hoş olmuş canım. Bir dilim öğlen yemeğinin ardından hiç fena olmazdı hani.
Sevgilerimle...
Bağlantı »

Yazan: bakinnepisirdim | Tarih: 8/3/2007
Konu: pasta nefis
Merhaba Seda,
Pasta gerçekten çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler,

Burçin

http://bakinnepisirdim.blogcu.com/
Bağlantı »

Yazan: borulce | Tarih: 8/3/2007
Konu: harikaa
tek kelimeyle harika bir pasta olmuş... eline sağlık... yemek de kısmet olur inşallah:) Kadınlar günün kutlu olsun bu arada...
Bağlantı »

Yazan: 19741974 | Tarih: 8/3/2007
Konu: selam
pasta çok güzel ellerie sağlık bu arada kadınlar günün kutlu olsun canım
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 8/3/2007
Konu: canııım
Canım dünya kadınlar günün kutlu olsun. Aşkolsuuun pasta yemeye beni neden çağırmadın eminim tadınında güzel olduğuna.

Düzenleyen sedailhan gün: 8/3/2007 saat: 18:55
Bağlantı »

Yazan: fusununmutfagi | Tarih: 8/3/2007
Konu: slm
8 mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor mutluluklar diliyorum....
SEVGİYLE KALIN
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 8/3/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
bacım afiyet şeker olsun.

leziz teşekkürler.

sibel her zaman beklerim.

güliz teşekkürler.

nihan bizim evde şeker hamuru rağbet görmüyor kremalı pastalar daha çok seviliyor teşekkürler canım.

gülcüğüm hoşgeldin canım, güzel sözlerin için çok teşekkür ederim bende seni öpüyorum.

damla teşekkürler.

ayşe tokuşturalım :)

zerrin heralde seni kapıda bağırırken görsem çok şaşırırdım hadi gel de şaşırt beni :)

nükhet teşekkürler.

minikbalböceğim teşekkürler.

şenay bende seni kutluyorum canım.

yasemin teşekkürler.

özlemciğim teşekkürler.

s******* iyi dileklerin için çok teşekkürler.

esra krılmasın kalbin yine yaparım.


rabiacığım kalp kalbe karşı olmuş teşekkürler canım.

burçin hoşgeldin,teşekkürler.

ayşe neden olmasın :)

özlemciğim teşekkürler.

özlemhan teşekkürler canım sen gel ben yine yaparım.

füsun teşekkürler.