26.03.2007

Kurabiye Makinamla İlk Kurabiyelerim

Sevgili Zuhal kahvaltıya gelirken sağolsun bana bir kurabiye makinası hediye getirmişti bende pratik bayanlar bloğunda bu makina ile yapılan kurabiye tarifin görünce hemen denedim bisküvi tadında kurabiyelerim oldu makina için Zuhal'e tarif için pratik bayanlara teşekkürler.

Malzemeler

2 yumurta
2 çay bardağı şeker1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı yoğurt
1 paket margarin (yumuşak)
1,5 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un
Önce sıvı malzemeleri karştırıp ardından yavaş yavaş un ekleyerek yumuşak bir hamur elde ettim kurabiye makinasına doldurup kiminide normal kalıplarla şekillendirdim.200 derecede rengi değişene kadar pişirdim.Afiyet Olsun.
Yine kahvaltıya gelirken sevgili arkadaşım Ufuk'da bu şık servis tabağını bana hediye getirmişti bu vesile ile onuda kullandım tekrar teşekkürler Ufuk :)
Blog sayesinde birçok yeni arkadaşım oldu Hande ile Ustalar pasta malzemecisi sayesinde tanıştık ve tanıştığımızdan beri evlerimizinde yakın olması sayesinde sık sık görüşür olduk.Geçen hafta Handeciğim bize çaya geldi ince düşünceli arkadaşım gelirken aşağıda resmi görüne zarif fincanları bana hediye getirmiş sağolsun birde kek yapıp getirmişti ama resmini bile çekemeden bitti :) abartmıyorum hazır gibi olmuştu.Geçen cuma yine pasta malzemesi almak için ustalar pasta malzemecisine gittik Nalan hanım ve eşi Osman bey bizi yine ağırladılar alışverişimiz yaptıktan sonra Hande hadi bize gidip pasta yapalım dedi ortada hiçbir hazırlık yokken gittik önce pandispanyamızı yaptık sonra Hande hemen harika bir poğaça yaptı çaylarımızı içtikten sonra pastamızı yaptık,yaparken çok eğlendik ,çok güldük bütün apartman sesimizi duymuştur heralde :) Pastanın tarifini Hande sayfasında vermiş oraya bakabilirsiniz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

29 yorum yazılmıştır
Yazan: nihaninmutfagi | Tarih: 26/3/2007
Konu: :)
canim oncelikle hediyelerini kullanmissin sonunda gule gule kullan guzel mamalar yap :) kurabiyelerin nefis gorunuyor pastada ole hande ve senin ellerinize saglik sevgiler
Bağlantı »

Yazan: leziz | Tarih: 26/3/2007
Konu: slm
canım kurabiye pasta nefis görünüyor....ellerine sağlık.....hediyelerini güle güle kullan...
Bağlantı »

Yazan: GÜNEBAKAN TARLALARI | Tarih: 26/3/2007
Konu: :)
Çok şık bir kurabiye ve yine çoook şık bir tabak ve sunumla gözler önüne serilmiş.Çok güzel hele yaptığınız pasta.Ne güzel ki böyle bir araya gelebiliyorsunuz....Ne mutlu size....
Bu arada oyunu oynadım...Çok eğlendim...
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 26/3/2007
Konu: Seninle beraberlik büyük bir mutluluk :)
Pasta yapmak çok zevkli...Daha doğrusu mutfakta olmak bana hep zevk vermiştir.Ama senin gibi biriyle pasta yapmak daha çok zevkli ve mutluluk verici hatta kahka verici :)))))Ayşa tüter hep tariflerinin sonunda sevginizi katın yazar ...Biz pastamıza kahkalarımızı ve mutluluğumuzu kattık heralde ondan çok lezzetli oldu..Daha nice kahkahalı pastalara işallahhhhh :)))
Bağlantı »

Yazan: mutfaktayim | Tarih: 26/3/2007
Konu: :)
Sevgili seda tariflerin birbirinden güzel ellerine sağlık. Sevgiler mutlu haftalar...
Bağlantı »

Yazan: bakinnepisirdim | Tarih: 26/3/2007
Konu: Eline sağlık
Merhaba Seda,
Ne kadar şık bir sunum olmuş. Çok güzel görünüyorlar. Eline sağlık.
Sevgiler,

http://bakinnepisirdim.blogcu.com/

Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 26/3/2007
Konu: Merhaba
Seda'cığım kurabiyelerinimi, sunumunumu övsem acaba? :)) Çok zevklisin, yaptığın herşeyin öyle güzel bir görüntüsü oluyorki emek vererek yaptığın belli.

Ellerine sağlık canım.
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 26/3/2007
Konu: slm
oh oh kaynatın bakalım kıskandım bana ne zaman geliyonuz bakim .Ellerinize sağlık pastada harika olmuş Fincanların harika
Bağlantı »

Yazan: cedene | Tarih: 26/3/2007
Konu: slm
merhaba Sedacım yine döktürmüşsün tebriklerr harika olmuş tarifini aldım bile sevgilerr damla
Bağlantı »

Yazan: gulizce | Tarih: 26/3/2007
Konu: bayıldım
Sedacığım neler yapmışsınız hayırlı olsun kurabiye makinan darısı olmayanların başına pastada harika ama ben niye çağrılmadım gelirdim hemencik o kurabiyeler ve pasta için gurmelik yapmaya Antalyalardan:)))
Bağlantı »

Yazan: hayatintatlari | Tarih: 26/3/2007
Konu: :)
sedacım kurabiyeler ve pasta inanılmaz güzel gözüküyor kurabiye mak. bende almayı çok istiyorum alırsam yaptığım kurabiyeleri bende sizinle paylaşıcam.pasta yapmak gerçekten 2-3 kişiyle çok daha zevkli oluyormuş bizde kuzenlerimle bir araya gelip yapmayı planlıyoruz.sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 26/3/2007
Konu: merhaba
Canım Sedam, ohh misss gibi kurabiyeler..

Ohh misss gibi sohbetler,
misss gibi dostlar.. Daha ne ister insan...

Sevgilerle canımmm
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 26/3/2007
Konu: merhaba
ben bu durumu kıskandım hatta kıskançlığımı handeyede belli
ettim hafif sataşmalarla :):):)
ellerinize sağlık canım
güzel günler geçirmenize sizin adınıza mutlu oldum
daimi olsun dostluğunuz
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: egeseda | Tarih: 26/3/2007
Konu: MERHABA
Merhaba blog dünyasına yeni girdim
tarifleriniz ve sayfanız çok güzel ellerinize sağlık

YENİDEN GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE
Bağlantı »

Yazan: Melice | Tarih: 26/3/2007
Konu: Kurabiye
leziz görünüyorlar ,ellerinie saglik.
Bağlantı »

Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 26/3/2007
Konu: selamm
hepsi harika gözüküyor harika
bu kurabiye makinası nasıl birşey merak ettim
ellerine sağlıkk
Bağlantı »

Yazan: 19741974 | Tarih: 26/3/2007
Konu: selam canım
kurabiye makinesinden bendede vardı fakat nasıl kurabiye yapacağımı bilmediğim için attım şimdi çok pişmanım evlendiğim ilk senelerdeydi cahillik işte
nerden bilirdim böyle güzel kurabiyeler ortaya çıkabildiğini..
ellerine sağlık canım çok nefis ve pastada çok güzel her ikinizin ellerine sağlık
sevgilerimi yolluyorum...Allah kahkahalarınızı daim etsin...
Bağlantı »

Yazan: ufuksitki | Tarih: 26/3/2007
Konu: slm
Seda, bunlar çok nefis görünüyorlar ellerine sağlık. Sevgilerimle....
Bağlantı »

Yazan: Rabia | Tarih: 27/3/2007
Konu: bebeklimutfak.blogspot.com
Sedacığım, ne kadar da sıcak kanlı birisin. Bu da seni özel kılıyor. Kurabiyeler çok hoş. Ellerine sağlık. Fincanın da pek hoş. Güzel günlerde kullan. Artık gelince bana da o fincanlarda kahve yaparsın. :))
Sevgilerimle...
Bağlantı »

Yazan: hayatintatlari | Tarih: 27/3/2007
Konu: :(
sedacım niçin böyle olduğu konusunda henüz bir bilgim yok bana aynı sorun bir kere oldu ve şablonu yeniden yapmak ve düzenlemek zorunda kaldım ama tekrarı durumunda şablonumu değiştirmeyi düşünüyorum zor olucak yeni bir şablona alışmam...ama sende bu konuda herhangi bir alternatif bulursan benimle paylaşırsan sevinirim..
Bağlantı »

Yazan: tulosh.blogspot.com | Tarih: 27/3/2007
Konu: Merhaba
Seda'cığım iki haftadır vakit bulup blogları gezememiştim maşallah ne kadar güzel pastalar kurabiyeler yapmışsın,ellerine sağlık.
Ayda bir iki kez Bakırköy'e işim düşüyor umarım Ustalar'a uğrama fırsatım olur. Verdiğin ayrıntılı bilgiler için çok çok teşekkürler...
Bağlantı »

Yazan: yaseminle | Tarih: 27/3/2007
Konu: nefis
canım ellerine sağlık nefis görünüyor kurabiyeler ve pasta.gülücükleriniz daim olsun sevgiyle kal
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 27/3/2007
Konu: MRH.
SEDACIM KURABİYE MAKİNANI İYİ GÜNLERDE KULLAN ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ELLER,NE SAĞLIK.SEVGİLER.
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 27/3/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
nihancığım sağol canım

leziz teşekkürler

hülyacığım teşekkürler canım

handeciğim pastamızın lezzetinin sebebi kahkahalarımızdı demekki :)

özlem teşekkürler

burçin teşekkürler

lavantn beğenmene çok sevindim sağol canım

özlem inşallah en ksa zamanda

damla teşekkürler

güliz teşekkürler

zerrin kesinlikle kalabalık daha eğlenceli oluyor :)

zerinciğim teşekkürler

esracığım teşekkürler canım

egeseda hoşgeldin teşekkürler

melike teşekkürler

aslı daha önceki yazımda resmini göstermiştim link yazıyorum http://sedailhan.blogcu.com/2071389/

özlem teşekkürler

ufukcuğum teşekkürler

rabiacığım sağol canım o senin iyiliğin sıcaklığın canım

zerrinciğm sağol canım inşallah bir yolunu buluruz

tulosh çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim

yasemin sağol canım

sibel teşekkürler


Bağlantı »

Yazan: TUBA | Tarih: 28/3/2007
Konu: Neseniz Bol Olsun
Seda'cigim, galiba sen nerde, nese orada. Insanlari seviyorsun, yemeyi-yedirmeyi seviyorsun. Seni her gun daha cok kendime benzetiyorum ben. Insallah tanismak da kismet olur, cok cok sevgilerimle, eglencen, sohbetin, dostlarin hic eksilmesin hayatindan..
http://tubaninpenceresinden.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: SeldaErcan | Tarih: 28/3/2007
Konu: Selam
Sedacım ne kadar güzel bir dostluk yakalayabilmişsiniz. Vallahi imrendim. Bu arada kurabiye makinenide güle güle kullan canım. Ayrıca anneni poğaçalarıda pastahane poğaçası gibi olmuş. Herikinizinde ellerine sağlık.
Sevgiler
Selda
selservis.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 28/3/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
tubacığım güzel düşüncelerin için teşekkürler canım,ben dost biriktirmeye çalışıyorum sadece, eski dostların yanına yepyeni şeyler paylaşabileceğim yeni dostlar umarım seninlede istanbula döndüğünde tanışır dost oluruz :)

seldacığım çok teşekkür ederim canım
Bağlantı »

Yazan: pratikbayanlar | Tarih: 29/3/2007
Konu: mrb
Tarifimi denediğinize ve beğendiğinize çok sevindim, ellerinize sağlık, kusura bakmazsanız kurabiyelerden 3-5 tane aldım :-))
S.
Bağlantı »

Yazan: ZUHAL YALÇIN | Tarih: 2/4/2007
Konu: mükemmel olmuşlar;)
Canım kurabiyeler gerçekten enfes duruyor ama ben en çok keyifle yaptığınız pastanın keyifli dakikalarına takıldım ;))
Bence kavga gürültü patırdı olan bir apartmanda oturmaktansa mis gibi pandispanya kokan şen şakrak kahkahaların geldiği masalsı bir apartmanda oturmayı tercih ederim;))Komşularınız adına kahkahalarınızdan ve mis kokan pastanızdan dolayı sizi kutlarım;)),Hande ve senin ellerinze sağlık;)
SEVGİYLE KAL...