19.03.2007

Anna'nın Kurabiyeleri

Bu kurabiyeleri Teatime blogunun sahibesi Mine'ye arkadaşı Anna tarafından yapılıp gönderilmiş bende ismini değiştirip Anna'ya haksızlık etmek istemedim.Aslında üzerinde daha yoğun kakao olabilirdi ama ben az koydum.Annemlere giderken yapıp götürdüm ertesi gün kardeşim işyerine götürmüş herkes hazır zannetmiş gerçekten tadı hazır gibi çok lezzetli, hem Mine'ye hemde arkadaşı Anna'ya tarif için teşekkürler.

Malzemeler

200 gr. tereyağı yada margarin
100 gr. pudra şekeri
1 yumurta sarısı
1 çorba kaşığı süt
1 çorba kaşığı kakao
50 gr. çekilmiş ceviz
50 gr. rendelenmiş bitter çikolata
300 gr. un

Süslemek İçin

1 çorba kaşığı kakao
50 gr. bitter çikolata

Yağ ve pudra şekerini krema haline gelene kadar çırptım,yumurta sarısı,süt,kakao,ceviz ve çikolatayı ekleyip azar zar un ekleyerek yumuşak bir hamur elde edene kadar yoğurdum.Hamuru sterçleyip buzdolabın da yarım saat dinlendirdim.Hamurdan tatlı kaşığı kadar parçalar alıp parmak boyunda çubuklar yaptım aralarında boşluklar bırakarak yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizdim 160 derecede 15 - 20 dakika kadar pişirdim biraz ılımalarını bekleyip kakao ve benmari usulü erittiğim 50 gr. çikolata ile süsledim.Afiyet Olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

23 yorum yazılmıştır
Yazan: ozlemhan | Tarih: 19/3/2007
Konu: canım
Çok harika olmuşlar bende bu kurabiyeleri çok beğenmiştim yapılacaklar listesinde. Ama seninkilerde çok orjinal olmuş ellerine sağlık canım benim
Bağlantı »

Yazan: nihaninmutfagi | Tarih: 19/3/2007
Konu: :)canim
valla goruntu super kesin deneyecegim annanin kurabiyelerini :D bu arada beni bir oyuna davet etmissin canim cok sevindim :D blogspotta cok az kisiyi taniyorum :) ama tanidiklarimdan bende davet ederim artik :) birde blogcudan ebelerim :) orada daha cok kisi taniyorum :) tarifin harika tekrar solemek isterim goruntu super cunku denemek icin sabirsizlaniyourm :) bakalim ben hangi urunleri anlaticam :) sevgiler opt
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 19/3/2007
Konu: SLMM
Seda canım kurabiyeler şahane..ilk fırsatta deneyeceğim..bayıldım..ben şu ot ye etkinligi için kafayı otlarla bozmuşken senin kurabiyelerinin resmine dahi bakmak beni süperrrr mutlu ettil..oyuna davet etmissin teşekkürler..resimleri çektim ama önce salata tarifi var..bir iki gün içinde katılırım selamlar...
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 19/3/2007
Konu: slm
günaydın sedacım ellerine sağlık annanın kurabiyesi meşhur bende aldım tarifini yapacam en kısa zamanda sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: yaseminle | Tarih: 19/3/2007
Konu: günaydın
canım nasılsın bu güzel hava kadar haftan güzel geçsin sevgiyle kal ayrıca kurabiye çok güzel gözüküyor ellerine sağlık
Bağlantı »

Yazan: yesimmutfakta | Tarih: 19/3/2007
Konu: mrb
kurabiyelere bayıldım ve şu ekmek fırını da hiç fena olmamış hani

Bağlantı »

Yazan: lalecik | Tarih: 19/3/2007
Konu: Merhaba
Fıstıklı pastan nefis görünüyor eline sağlık. Ekmek makinan hayırlı olsun eminim çok güzel tarifler gelecek. Anna'nın kurabiyeside albenili ve sende çok güzel yapmışsın.
Sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: leziz | Tarih: 19/3/2007
Konu: slm
ben bu kurabiyelere bittim..ellerine sağlık canım...
Bağlantı »

Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 19/3/2007
Konu: selamm
güle güle kullan ekmek makinasını , kurabiyeler şahan gözüküyor ellerine sağlık süper...
Bağlantı »

Yazan: bakinnepisirdim | Tarih: 19/3/2007
Konu: Merhaba
Merhaba Seda,
Kurabiyeler harika görünüyor. Özellikle benim gibi çikolata severler için muhteşem bir tat olduğuna eminim. Sevgiler,

http://bakinnepisirdim.blogcu.com/


Bağlantı »

Yazan: GüLşAh | Tarih: 19/3/2007
Konu: :))
hımm görüntü süper tadıda bizim işyerindekiler tarafından onaylandı herkes bayıldı bu kurabiyeye hatta hazır sandılar bende onları ben yaptım diye kandırdım (tabiki şaka yaptım) :)) abla ellerine sağlık sayende güzel ve diğişik tatlar tadıyoruz..
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 19/3/2007
Konu: MERHABA
ÖNCELİKLE KURABİYELERE BAYILDIM
GERÇEKTEN ÇOK NEFİS DURUYORLAR
ELLERİNE SAĞLIK
VEEEEEEEEE
EKMEK PİŞİRME MAKİNASI
ŞU SIRALAR BÜTÜN DİKKATİM ONLARDA BENDE ALMAK İSTİYORUM
AMA NE MARKA ALSAM ÇOK MERAKTAYIM
NEYSE
SEVGİLER CANIM
Bağlantı »

Yazan: nihaninmutfagi | Tarih: 19/3/2007
Konu: :)
canim sen davet edersinde kabul etmezmiyim :) bende cok seviyorum bu tarz oyunlari insanlar birbirlerini zevklerini taniyorlar :) bu arada birsey soracagim ekmek makinandan belliki memnunsun :) bendemi alsam diye dusunuyorum ancak 5 saatte pisiriyor diyorlar dogrumudur birde sadece hamur mayalamak icin kullanilabiliyormu o ne kadar suruyor eger oluyorsa tabii :) sevgiler
Bağlantı »

Yazan: filizinmutfagi | Tarih: 19/3/2007
Konu: slm
cok guzel super gorunuyor elıne saglık
Bağlantı »

Yazan: minikbalbocegim | Tarih: 19/3/2007
Konu: merhaba
müthiş görünüyor ellerine sağlık..resmen ye beni diye bağırıyoo...aldım tarifi....süpeer
Bağlantı »

Yazan: buradaherseyvar | Tarih: 19/3/2007
Konu: Elinize sağlık
Kurabiyeler çok şık, eline sağlık. Bu oyunda pek hoş, sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 20/3/2007
Konu: :)
Sedacığım , ellerine sağlık...

ben o kurabiyeleri nerde gördüm bilmiyorum ozamandan beri rüyamdalar.. Bugün yapiim bari.. :) Ellerine sağlık canım benim...
Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 20/3/2007
Konu: canım benim..))
Aşağıdaki posttaki yazıyı okuyunca birden hamama girmiş yeni gelinler gibi kızarıp bozardım desem..))
Canım benim,tatlı Seda'cığım baksana şu resimlerine o senin güzelliğin tatlım..Allah nazarlardan korusun..
Kurabiyelerin nefis gözüküyorlar canım,ellerine sağlık..Ben bile senin yaptığını okumasaydım hazır yazacaktım..Kokusunu alsam koşa koşa gelirdim inan..Senin o güzel yanaklarından kocaman öpüyorum tatlı Seda'cığım benim..

Sevgilerin en güzeli seninle olsun..
Bağlantı »

Yazan: SeldaErcan | Tarih: 20/3/2007
Konu: Selamlar
Sedacım harika görünüyor bu kurabiyeler. Bir an önce denemem şart oldu artık.
Bu arada yemek blogumu taşıdım bundan sonra selservis.blogspot.com'dan yemek tariflerime ulaşabilirsin.
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 20/3/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
özlem teşekkürler.

nihan oyunu kabul ettiğin için teşekkürler

süheyla teşekkürler.

sibel çok güzel bir tarif umarım sende beğenirsin

yasemin teşekkürler.

yeşim sağol.

lale tarif güzel bden birşey yapmadım.

leziz teşekkürler.

aslı sağol.

burçin evet çikolata sevenler için ideal

gülşah yeni denemelerim var en kısa zamanda tatıracağım size :)

esra ekmek makinası alırken ben dikkat etmemişim sen et bari enine geniş olanları tercih edersen daha rahat kesilir ekmek.

nihan ekmek makinası 3 - 3,5 saatte yapıyor ekmeği hamuru 11 dakika ve 1 saatte yapıyor.

filiz teşekkürler

minikbalböceği ye onuu :)

ece teşekkürler

zerrin yap pişman olmazsın

gül canım hoşgeldin yine sayfamı şenlendirdin

Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 20/3/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
selda yeni adresini aldım takipteyim yeni tariflerini bekliyoruz.
Bağlantı »

Yazan: fusununmutfagi | Tarih: 23/3/2007
Konu: süper...
bu kurabiyeler harika oluyor bende deneyip bloguma koymuştum sonuç mükemmeldi ,sizinkiler de harika görünüyor ellerinize sağlık kakaoyu üzerine çok eleyince çikolatalar yapışmayıp üzerinden düşüyor ,gofret pastanızda nefis görünüyor HOŞCAKALIN
Bağlantı »

Yazan: cedene | Tarih: 23/3/2007
Konu: slm
merhaba Seda cım yazıyı yeni okudum bu haftayı çok yoğun geçirdim beni hatırlayıp oyuna dahil ettiğin için çok teşekkür ederim en kısa zamanda yazacağım diğer oyunu daha yeni yazabilidm .Bu oyunda çok güzelmiş şimdiden düşünmeye başladım bile . iyi hafta sonları sevgilerr damla