9.03.2007

Çikolatalı İki Kat Tat :))

Oktay ustanın tarifi sayesinde nihayet sevgili Zuhal'in hediyesi olan pötibör bisküvi kalıbımı kullandım ve bu şirin kurabiyeleri yaptım çok lezzetli oldular.

Bisküvi İçin

100 gr. margarin (yumuşak)
50 gr.tereyağı (yumuşak)
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
yarım paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un

Ara kreması

100 gr. çikolata
bir çay bardağı fındık
2 çorba kaşığı labne peynir

Bisküvi için yumuşamış margarin ve tereyağını,pudra şekerini,yumurta,kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip azar azar un ekleyerek ele yapışmayacak bir hamur elde edene kadar yoğurdum.Hamuru merdane ile açıp kalıpla kesip yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizdim 160 derecede hafif renk değiştirene kadar pişirdim.Ayrı bir yerde çikolatayı benmari usulü erittim,fındıkları ince ince kırıp erimiş çikolataya ekledim iki kaşık labne peynirinide karıştırıp iki bisküvinin arasına çikolatalı kremayı sürdüm.Afiyet Olsun.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

34 yorum yazılmıştır
Yazan: 19741974 | Tarih: 9/3/2007
Konu: selam
bence görüntü herşeyi anlatıyor ellerine sağlık çok güzeller
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: nihaninmutfagi | Tarih: 9/3/2007
Konu: :)
cok guzel olmuslar ellerine saglik :) kalip bulmak mumkun degil arnavutluktta kalipsiz sekil veremezmiyiz?
Bağlantı »

Yazan: minimutfak | Tarih: 9/3/2007
Konu: slm
Harika görünüyorlar, ellerine sağlık..
Bağlantı »

Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 9/3/2007
Konu: selamm
harika olmuş harika ellerine sağlık süper olmuşşş.
Bağlantı »

Yazan: buradaherseyvar | Tarih: 9/3/2007
Konu: Bayıldım
Harika görünüyorlar, bayıldım bisküvilerine, eline sağlık, sevgiler....
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 9/3/2007
Konu: slm
günaydın sedacım umarım iyisindir valla tarifin mükemmel görünüyor aynı hazır gibi ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: pembeli | Tarih: 9/3/2007
Konu: .
Sedacığım bisküviler çok güzel olmuşlar.
Eminim çikolatalı kremayla daha da lezzetli olmuştur.
Ellerine sağlık.
Bağlantı »

Yazan: handeyle | Tarih: 9/3/2007
Konu: ELLERİNE SAĞLIK KOMŞUM:)
Çok güzel gözüküyorlar.Ellerine sağlık.Afiyetle ve sağlıkla.....
Bağlantı »

Yazan: hayatintatlari | Tarih: 9/3/2007
Konu: çok güzel
eline sağlık süper görünüyorlar kalıpları nerden bulabilirim bilgi verirmisin...
Bağlantı »

Yazan: GüLşAh | Tarih: 9/3/2007
Konu: :))
abla bugün sabah kahvaltısında senin keklerini kurabiyelerini yedik kızlar bayıldı. bu kurabiyelerde çok güzel görünüyo kızlar bunlardanda istiyo :)) ellerine sağlık..
Bağlantı »

Yazan: pratikbayanlar | Tarih: 9/3/2007
Konu: mrb
Kesinlikle en kısa manda yapacağım... Ellerine sağlık...
S.
Bağlantı »

Yazan: minikbalbocegim | Tarih: 9/3/2007
Konu: merhaba..
kurabiyeye bayıldım..ne güzel yapmışsınız bisküvi görüntüsü müthiş bi fikir ellerinize sağlık..:)))
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 9/3/2007
Konu: Krema Müthiş
Sevgili Seda, bunlar çok nefis gözüküyor. Ben kremasını da çok tuttum. Çikolata, fındık , labne peynir .Of of muhteşem üçlü birarada . Ellerine sağlık.

Özlem Turan
www.pisirelim.com
Bağlantı »

Yazan: nihaninmutfagi | Tarih: 9/3/2007
Konu: merhaba
canim merhaba ;:) yorumuna tesekkur ederim cevabin icinde cok begendim biskuvilerini dedigin gibi denicem :) sevgiler
Bağlantı »

Yazan: mutfaktayim | Tarih: 9/3/2007
Konu: merhaba
Ay ne cici olmuşlar böyle bunlar ellerine sağlık marifetli. Sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 9/3/2007
Konu: Merhaba
Labne fikri çok ilginç geldi, uygun zamanda inşallah deneyeceğim. Bisküvilerin şeklide çok güzel, ellerine sağlık.
Bağlantı »

Yazan: lalecik | Tarih: 9/3/2007
Konu: Merhaba
Sedacığım, eline sağlık çok güzel olmuş kurabiyelerin. Bu aralar sigarayı bıraktığım için iştahım öyle yerindeki sorma. Beğendiğim tarifleri ertelemek zorunda kalıyorum ancak kendi yemediğim yada birilerine vereceğim tarifleri yapıyorum (yumurtalı), yoksa yakında bir küçücük fıçıcık olacağım. Sana iyi hafta sonları diliyorum canım.
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 9/3/2007
Konu: merhaba
sedacım harikalar ya
bende almıştım oktay ustanın bisküvi tarifini ama
kalıbım olmadığı için yapamamıştım
çok güzel olmuş
ellerine sağlık
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 9/3/2007
Konu: slm
canım yaa çok şirin görünüyorlar bunlar tatlı canavarı olarak bayıldım
Bağlantı »

Yazan: GÜNEBAKANTARLALARI | Tarih: 9/3/2007
Konu: :(
E senin kalıbın var bu kadar güzel bisküvi bisküvi yaptın da onları Seda'cığım biz ne edelim...Bulduuuummm...Zuhal'i Çanakkale'ye davet edelimm...Süperrrr....
Ama çok güzel olmuşlar.Hem bisküvi,hem arası çikolatalı,hem bir kat daha bisküvi.Bayıldım...
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 9/3/2007
Konu: slmm
seda ne şirin bisküviler bunlar..bu kalıplar zuhalin hediyesiymişte nereden almış merak ettim..pasta da harika..ayrıca sayfada cvb yazdım ama ilgine çok sevindim..biraz misafir biraz yorgunluk bir türlü yazı yazmaya fırsat bulamadım..çok naziksin..selamlar..
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 10/3/2007
Konu: merhaba
Sedacığım şahane olmuş. Bu kalıp pek hoş gerçekten. Eskiden pisküfit arası lokum vardır.. :)) Çok güzel olurdu ben pek severdim o aklıma geldi :)

SImsıcak sevgiler.

ellerine sağlık
Bağlantı »

Yazan: ohhbe | Tarih: 10/3/2007
Konu: slm
Sedacım siteni şöyle turladım herşey nefis ellerine sağlık ,sevgiyle kal.Bizde blogcu arkadaşlarla İzmirde buluşmuştuk gerçekten çok özel bir gün oluyor.
ohhbe.blogcu.com
Bağlantı »

Yazan: ebru | Tarih: 10/3/2007
Konu: slm
gerçektende çok güzel olmuşlar,şirin duruyorlar,ellerinize sağlık...
www.denizesintisi.com
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 10/3/2007
Konu: slm
sedacım canımcım bloguma ziyaret gelmişsin teşekkür ediyorum.ayrıca blogumu tekrar ziyaret etmenizi rica ediyorum..güncelledim sanırım şimdi resimler görünecek..sevgiler..
Bağlantı »

Yazan: illedeyemek | Tarih: 10/3/2007
Konu: slm
nekadar şirin bu büskiviler bayıldım eline sağlık....
Bağlantı »

Yazan: kayserimutfagi | Tarih: 10/3/2007
Konu: selam
cok sirin olmuslar sedacigim. oktay ustanin bunlari yaptigi programi izlemistim :-)) eline saglik.
Bağlantı »

Yazan: esramutfakta61 | Tarih: 10/3/2007
Konu: merhaba
çok güzel, çok şık olmuşlar, elinize sağlık.
Bağlantı »

Yazan: Nezaket | Tarih: 11/3/2007
Konu: Cok guzel..
Seda, kurabiyelerin cok sevimli olmuslar ellerine saglik. Pandispanya yi senin de begenmene sevindim. Kalp pasta ve suslemelerin de cok guzel grunuyor. tekrar ellerine saglik. Sevgilerimle
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 11/3/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
özlemciğim teşekkür ederim.

nihan sayfana yazmıştım aslında ama buradanda söyleyeyim olur neden olmasın :)

minimutfak teşekkürler.

aslı çok teşekkür ederim.

ece beğenmene sevindim.

sibel tadıda hazır gibi olmuştu teşekkürler

pembeli evet çikolata herşeyi güzellerştiriyor.

komşum hande teşekkürler :)

zerrin fermo ve nüansta kalıplar var eminönünde bulabilirsin yani.

gülşah üzgünüm bunlar dükkana gitti ve bitti :) kzlara başka yaparım

pratik bayanlar sonucu bekliyorum.

minikbalböceğim beğenmene çok sevindim.

özlem haklısın müthiş üçlü :)

nihan sonucu bekliyorum

özlemciğim çok teşekkürler canım

lavantin teşekkürler

lale boşver sigarıyı bırakabildin ya azıcık kilodan birşey olmaz :)

esracığım normal kalıplada yapabilirsin çok teşekkürler

özlemhan bir ortak yönümüz daha oldu tatlı :)

hülya bence sen istanbul'a gel ben sana kalıp alayım ne dersin ?

süheyla iyi olmana sevindim,kalıbı fermodan almıştık

zerrin annemde çocukken bize yapardı bisküvili lokumu unutmuştum hatırşattığın iyi oldu hemen deneyeceğim :)

reyhan teşekkür ederim.

ebru teşekkür ederim.

sibel hemen bakıyorum.

hilal teşekkürler

fatma ben izlemedim ama annem çok beğenmiş bende denedim :)

esra teşekkürler

nezaket hoşgeldin ,tariflerimi beğenmene çok sevindim teşekkürler.
Bağlantı »

Yazan: cedene | Tarih: 11/3/2007
Konu: slm
merhaba sedacım muhteşem bir görüntü akşam akşam canım çekti vallaha tarifini aldım kalıp alır almaz deneyecem sevgilerr damla
Bağlantı »

Yazan: thesuuur | Tarih: 15/3/2007
Konu: merhaba..
Harika seyler yapmissiniz,ellerinize saglik.Sevgili Zuhal Yalcin da herkese bu bisküvi kaliplarindan hediye etmis,baska bloglarda da rastladim.Ona da sevgilerimi iletin lütfen ve bu kaliplardan benim de istedigimi...
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 15/3/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
damlacım sonucu merakla bekliyorum.

bahçemdeki papatyalar hoşgeldin Zuhl'e isteğini ileteceğim :) hoşçakal
Bağlantı »

Yazan: Pınarın Kulubesi | Tarih: 22/3/2007
Konu: ikram
Bu bisküviler o kadar güzel duruyor ki, Ülker'in İkram bisküvilerini andırıyor.
Ama bunlar evde yapıldığı için daha sağlıklı ve lezzetlidir.
Ellerine sağlık
sevgiler