18.04.2007

Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler

Yoğun bir misafir trafiğim vardı bu hafta, uzuuun zamandır sana geleceğiz diyen yengem,halam ve kızları nihayet bize geldiler bir gün önce börekleri yapıp dolaba koydum ertesi gün pişirdim,kurabiye ve muffinleri yine bir gün önce pişirdim sabah da mayalı poğaça,pizza,patates pastası,kısır,tartın süslemeleri gibi son çalışmaları yaptım.Nihayet masayı hazırlayabildim herşey çok beğenildi benimde içim rahatladı.Yukarıda resmi görünen pastamız kuzenimin kızı Meryem için yapıldı biraz keyifsizdi hasta olmuştu ama pastayı görünce çok sevindi.

Pandispanya İçin Malzemeler
5 yumurta
11 yemek kaşığı şeker
11 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Yumurta ve şekeri kabarana kadar çırptım un,kakao,kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip alttan üste doğru tahta kaşıkla karıştırıp 26 cm lik kelepçeli kalıbımda pişirdim.

Ara Kreması İçin
3 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
5 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı kakao
80 gr. bitter çikolata
Çikolata hariç bütün malzemeleri kısık ateşte kaynayana kadar pişirdim ocaktan almadan önce çikolatayı küçük parçalara bölüp ekleyip eriyene kadar karıştırdım ve ocaktan aldım.Pandispanyayı üç kat olacak şekilde böldüm her katı portakal suyu ile ıslattım aralarına krema ve muz dilimleri doldurdum.

Üst kaplama için
1 paket kremşanti
1 su bardağı soğuk süt
1 paket krema sertleştirici
Kremşantiyi süt ile çırptım sonra krema sertleştiriciyi ekleyip çırpmaya devam ettim biraz dolapta beklettikten sonra pastayı sıvadım.Renkli şekerlemeler ve plastik prenses-yedi cüceler ile süsledim.

Masamız












Kuzenlerimin kızları pastayı yemek için aceleci davranıyorlar :))


1 yorum:

Adsız dedi ki...

36 yorum yazılmıştır
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 18/4/2007
Konu: merhaba
oh oh
herşey harika
çocuklar nasıl dayansın yani
hem bu pastayı kim görse mutlu olur :):):)
ellerine sağlık
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: kirazmevsimi | Tarih: 18/4/2007
Konu: off offf
Şimdi orada olmak vardı bu arada muffinler benim kimseye vermem :))))) ellerine saglık harika şeyler yapmışsın sevgiyle kal
Bağlantı »

Yazan: sofradakiler | Tarih: 18/4/2007
Konu: ayyyyyyyyy
muhteşem bir masa... bir ben ve kızım eksik.. şimdi orda olmak vardııı.
ellerine , gönlüne sağlık...
sevgiler-özlem
Bağlantı »

Yazan: sencansen | Tarih: 18/4/2007
Konu: :))
sofra harika görünüyor hepsinin tarifini isteriz banane banane :)
Bağlantı »

Yazan: Mehtap | Tarih: 18/4/2007
Konu: Pamukprenses
Seda Hanım, Döktürmüşsünüz yine. Ben de oradaki çocuklardan biri olmak isterdim.Böyle bir masayı görüp, çocuk olup, keyifsiz olmak mümkün değildir herhalde. Masa süper görünüyor.Ellerinize sağlık.Mehtap.
Bağlantı »

Yazan: ebrulitatlar | Tarih: 18/4/2007
Konu: slm
Seda'cım herşey nefis, pastan çok güzel, çok uğraşmışsın ellerine kollarına sağlık, afiyetler olsun, sevgiler..

http://ebrulitatlar.blogspot.com
Bağlantı »

Yazan: filizinmutfagi | Tarih: 18/4/2007
Konu: slm
harıka olmus pasta,masayi cok guzel hazirlamissin ellerine saglik
kuzenler cok sirinler afiyet olsun canim
Bağlantı »

Yazan: Handeyle | Tarih: 18/4/2007
Konu: offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
yani sen ne becerikli ne muhteşem ne zevkli bir hatunsun ya:)))iyiki senle arkadaş oldukki bunların hepsinden yeme şansım hep var :)))şaka bir yana seni ALLAH nazarlardan korusun ....kem gözlerden korusun .....yapabildiklerini hep sağlıkla ve afiyetle,evinin huzuruyla ye işallahhhhhh......kocaman sıcacık sevgilerimle......

Düzenleyen sedailhan gün: 18/4/2007 saat: 10:01
Bağlantı »

Yazan: noktapasta | Tarih: 18/4/2007
Konu: :)
Pastanız çok güzel olmuş fakat bende o sofrada olup o nefis yiyeceklerden yemek isterdim. Ellerinize sağlık, çok emek etmişsiniz.
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 18/4/2007
Konu: slm
merhaba canım sedacım masayı ne güzelde donatmışsın ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel ayrıca pastada çok şeker olmuş...ah ahhh ben böyle bir pastayı ne zaman yapacağım..sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: Ceyda | Tarih: 18/4/2007
Konu: Merhaba
Bu ne kadar güzel bir sofra böyle hepsinin tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum.
Bağlantı »

Yazan: lalecik | Tarih: 18/4/2007
Konu: Merhaba
Ellerine, emeğine sağlık Seda. yok yok maşallah masada, hepsi de birbirinden güzel ve nefis görünüyor.
Sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 18/4/2007
Konu: Merhaba
Bu masaya yorum biraz zor yazılır.:) Nekadar beceriklisin arkadaşım.
Pastayamı yoksa üzerindeki şekerlemeleremi? yerim seni desem.
Ellerine sağlık, sana misafir olmak lazım.
Allah'a emenet ol...
Bağlantı »

Yazan: mutfaktayim | Tarih: 18/4/2007
Konu: slm
Canım ne marifetlisin sen öyle ellerine sağlık hepsi birbirinden nefis görünüyor. Sevgiler
Bağlantı »

Yazan: buradaherseyvar | Tarih: 18/4/2007
Konu: Eline sağlık
Masada çeşit çok bol, eline sağlık, hepsi de enfes görünüyor. pamuk prenses pasta da mükemmel, sevgiler....
Bağlantı »

Yazan: yenitadlar | Tarih: 18/4/2007
Konu: :-)))))))
ALLAAAAAAAAAH MASAYA BAK
GELDE CANIN CEKMESIN
NE GUZEL SEYLER YAPMISIN ARKADASIM ELLERINE SAGLIK
SEVGILERRRRRRR
Bağlantı »

Yazan: disal | Tarih: 18/4/2007
Konu: canım mrb
sofra harika görünüyor....o kadar çok şey varki hangisine bakacağımı şaşırdım...

ellerine sağlık...pastada süper....
Bağlantı »

Yazan: gulizce | Tarih: 18/4/2007
Konu: harika amaaa
Sedaaaaaaa bana yapılırmı bu harika olmuş hepsi de ama ben eksiğim bir tek o masada insan çağırmazmı nasılda yerdim çocuklardan önce o pastayı ben:)))
Bağlantı »

Yazan: burcuakhisar | Tarih: 18/4/2007
Konu: müthişsin
harkulade olmuş seda abla ellerine sağlık sofrana bayıldım müthişsin valla
Bağlantı »

Yazan: Lama | Tarih: 18/4/2007
Konu: Beni neden cagirmadiniz :))
Ben de akraba sayilirim ama :P
Hersey cok guzel gorunuyor ,gozum kaldi ne yalan soyleyeyim:)
Afiyet olsun sizlere


http://lamamutfakta.blogspot.com/
Bağlantı »

Yazan: kayserimutfagi | Tarih: 18/4/2007
Konu: selam
Sedacigim harika görünüyor pastanda masanda. Masallah nekadar cok sey hazirlamissin. ellerine saglik.
Bağlantı »

Yazan: sofraozlemi | Tarih: 18/4/2007
Konu: selam
bende o çocukların yerinde olmak isterdim doğrusu..
pasta ve masa harika canım bayağı uğraşmıssın belli ..ellerine sağlık.
sevgiler.
Bağlantı »

Yazan: yaseminle | Tarih: 19/4/2007
Konu: selam
canım ellerine sağlık pasta çok şirin masadakilerde bi o kadar güzel
Bağlantı »

Yazan: borulce | Tarih: 19/4/2007
Konu: harikaa
canım harika bir sofra hazırlamışsın.. yemeklerin fotoğraflarına bakmaya doyamadım kimbilir yemesi nasıl olurdu:))) bebişlerden beter oludum heralde:))
ellerine sağlık herşey çok güzel...
Bağlantı »

Yazan: leziz | Tarih: 19/4/2007
Konu: SLM
OGÜN SİZDE OLMAK VARMIŞ...HERŞEY HARİKA GÖRÜNÜYOR....
ELLERİNE SAĞLIK CANIM...YEDİ CÜCELERE BAYILDIM....
Bağlantı »

Yazan: pastacimutfakta | Tarih: 19/4/2007
Konu: mehaba
sofra güzel pasta güzel hepsi süper ellerine sağlık yedi cücelere bayıldım ne güzel durmuşlar pastada harikasın canım kolay gelsin
Bağlantı »

Yazan: baba | Tarih: 19/4/2007
Konu: yorum
yetiştirmek marifet,meyvesini almak mutluluk
Bağlantı »

Yazan: döktürmüşsün | Tarih: 19/4/2007
Konu: ne güzeller
sedacım bakınca bile insana mutluluk veren bir masa hazırlamışsın. bir de yesek nasıl olurduk uçardık heralde ellerine sağlık hepsi nefis görünüyor
Bağlantı »

Yazan: Ayla | Tarih: 19/4/2007
Konu: ben ayla
ayyy sedacım yine ismimi yazmayı unuttum. bir önceki mesaj bana ait haberin olsun
Bağlantı »

Yazan: fusununmutfagi | Tarih: 19/4/2007
Konu: süper...
masanın görüntüsüde ,pastada harika ellerinize sağlık çok maharetlisiniz doğrusu ne kadar çok şey hazırlamışsınız öyle HOŞCAKALIN
Bağlantı »

Yazan: Günebakan Tarlaları | Tarih: 19/4/2007
Konu: Nedir o masa öyle;)
Donatmışsın yine.Valla biz misafir falan ağırlıyoruz demeyelim bari seninkilerin yanında;)
O miniklerin de pastalara uzanan ellerini ısırayım ben;)Çok şekerler ama pasta da dokunulmayacak gibi mi be arkadaşım;)
Bağlantı »

Yazan: asevi | Tarih: 19/4/2007
Konu: merhaba
sitenizi beğenerek takip ediyorum.Arkadaşlarım listesine ekledim sizi.
Sevgiler,
Emel
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 19/4/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
esracığım çok sağol

kiraz mevsimi beğenmene sevindim

özlem kızını ve senide beklerim

sencansen hepsini vereceğim en ksa zamanda

mehtap hanım çok teşekkür ederim bütün blog dostlarını ağırlayabilsem keşke

ebru uğraştım yoruldum ama beğenilince hepsi geçti

filiz çok tatlılar çook

handeciğim ne güzel dilekler bunlar hem bütün yaptıklarımı sana tek tek yapacağım merak etme :)

noktapasta hoşgeldiniz beğenmenize çok sevindim.

sibelciğim sende harika pastalar yapıyorsun kendine haksızlık etme




Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 19/4/2007
Konu: Mutfakta Hoş Seda
ceyda tek tek yayınlayacağım

lale teşekkür ederim

lavantin herzaman beklerim

özlem sağol canım

ece teşekkürler

zerrincğim sağol canım

disal teşekkürler

güliz sen gel yaparım ben sana

burcu teşekkür ederim

lama Türkiyeye gelince gel her zaman beklerim

fatmacığım uzun zamadır gelmemişlerdi biraz ağırlayayım belki sık sık gelirler dedim :)

özlem valla en keyifli çocuklardı :)

yasemin beğendiysen ne mutlu bana

ayşe gel ikram edeyim

leziz çok teşekkürler

pastacımutfakta aslında pasit süsler ama pastayı hareketlendirdi

babacığım teşekkür ederim :))

ayla abla gelin ben size daha neler hazırlarım

fusun sağol canım

hülyacığım çok zarifsin canım senin pastalar yanında çok acemice ama idare ediyoruz :)

emel çok memnun oldum bende sizi arkadaşlarıma ekledim




Bağlantı »

Yazan: hayatintatlari | Tarih: 20/4/2007
Konu: slm
Çalıştığım için böyle masalardan hep mahrum kalıyorum ben işte böyle resimlerine bakıyorum sadece :((( ....sedacım saofrada pastada harikao lmuş her zamanki gibi ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: Rabia | Tarih: 21/4/2007
Konu: bebeklimutfak.blogspot.com
Sedacığım, o gün misafirim gelecek hazırlık yapıyorum dediğinde güzel şeyler bekliyordum ama bu kadarını da ummuyordum. Yani ağzım açık bakakaldım. Ben de gelmek istiyorum sanaaa.
Afiyetler olsun size.
Sevgiyle.