4.01.2007

Minik Çikolatalı Toplar

Bayramda ziyarete gittiğimiz dostlarımıza yaptığım trufları götürdük hem lezzetleri hemde sunumları çok beğenildi bende çok mutlu oldum.

Malzemeler
400 gr. bitter kuvertür çikolata
400 ml. sıvı krema
yarım kek

Daha önce yaptığım yarısı kalan keki buzluğa kaldırmıştım onu kullandım truf yaparken.Kuvertür çikolatayı ufak ufak parçalara böldüm, kremayı kısık ateşte sürekli karıştırarak kaynattım kaynayınca ocaktan alıp çikolataları ekleyip iyice eriyene kadar karıştırdım sonra keki ufalayarak ekledim karışımı birbirine yedirene kadar karıştırdım.Yaklaşık dört saat ara sıra karıştırarak beklettim ufak parçalar alıp elimde yuvarlayıp yağlı kağıt serdiğim tepsiye dizdim sonra file badem, hindistan cevizi ve antep fıstığına buladım truff kağıtlarına yerleştirdim eminönünden aldığım kutulara dizip kurdela ile süsledim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

24 yorum yazılmıştır
Yazan: GüLşAh | Tarih: 4/1/2007
Konu: hıımmm...
ben bu tatlıları bizzat yedim ama tarifinin bu kadar basit olabileceğini hiç tahmin etmemiştim.. ama bu sunumlada ilgili bişey sanıyorum çünkü pastaneden alınmış gibiydi.. ayrıca ben antepfıstıklısını daha biçok beğendim. ellerine sağlık abla :))
Bağlantı »

Yazan: ufuksitki | Tarih: 4/1/2007
Konu: tebrik
Seda'cığım, truffların çok güzel olmuş. Resimdeki sunumun gibi renkli, truffların kadar lezzetli yeni bir yıl dileğiyle...
Bağlantı »

Yazan: aslı | Tarih: 4/1/2007
Konu: pasta bayramı
süper bi bayram geçirmemizi sağladın ablacım teşekkür ediyorum.. ama bol bol da kilo aldık! toplam 7 kişiyiz. hepimizin 2 kilo aldığını düşünürsek 7*2=14 kilo!! bidahakine çeşitleri azalt yoksa böle gidersek sonumuz hiç ii olmıcak :)
Bağlantı »

Yazan: meryem | Tarih: 4/1/2007
Konu: ellerine sağlık teyzecim
seda teyze truflarını yedim çok beğendim. ev şeklindeki kurabiyelerinde çok güzel olmuş. yine istiyorum. yap bize gel annem sen ben feyza yeriz :)
Bağlantı »

Yazan: ayseyaman | Tarih: 4/1/2007
Konu: merhaba
miss blogdan mutfakta hoş Sedaya geldim! Ellerine sağlık mini truff kekler ve kutular çok güzel olmuş.Bir lokmalık! Tahmin edebiliyorum dostlarınızın sevincini!
Sevgilerle
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 5/1/2007
Konu: slm
ya bayıldım ben bu bayram ikramlarına ben de yaptım aynılarından ama daha önce yazdığım için yazmadım tekrar..ellerine sağlık...
Bağlantı »

Yazan: SeldaErcan | Tarih: 5/1/2007
Konu: Selamlar
Blogunu gezerken tesadüfen buldum herşey çok güzel. Ellerine sağlık truflarda çok güzel olmuşlar. Kutularınada bayıldım. İzmirde bu kadar çeşitli kutu bulmak çok zor. O kadar aramama rağmen sadece 1 çeşit kutu bulabildim. Eminönünde nereden aldın kutuları?? İstanbul'a geldiğimde mutlaka bakacağım. Sevgilerimle
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 5/1/2007
Konu: www.cilekli.blogspot.com
Merhaba Sedacim,
Cok basarili olmus truff larin, kutularinda harika, icine cok yakismislar:) Ellerine saglik..
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 5/1/2007
Konu: Hoşgeldiniz
gülşahcığım afiyet olsun yapımı kolay ama bütün hazırlıklar bir araya gelince biraz oyaladı beni.

ufukcuğum teşekkür ederim hepimiz için tatlı bir yıl olur inşallah.

aslıcığım sanki çok şişmansın sen değil ama biz acayip kilo aldık sizin otel ikramda sınır tanımıyor.

meryem artık siz gelin ben kurabiye yaparım yeriz.

ayşe , inan hem beğenilmesi hem de ben yaptım demenin gururu çok güzel ayrıca senin elma şekerlerine bayıldım en kısa zamanda deneyeceğim.

süheyla bütün bloglar yaptı bayram dolayısıyla bence sende hiç olmazsa resmini yayınla dostluğumuz pekişsin

selda hoşgeldin,blogunu ziyaret ettim çok güzel bir blog hemde ortak hobilerimiz var bana değişik fikirler verdin teşekkür ederim.Kutuları eminönünde mısır çarşısının ana kapısının( yüzünü mısır çarşısına döndüğünde sağ tarafta) sağ yanında büyük bir oyuncakçı var onun hizasında ufacık bir dükkan ama çok güzel kutular var .

yelda teşekkür ederim beğenmene sevindim.



Düzenleyen sedailhan gün: 5/1/2007 saat: 09:53
Bağlantı »

Yazan: tulosh | Tarih: 5/1/2007
Konu: merhabalar
Bende yapmıştım geçenlerde ama bitti :( Çok lezzetli oluyorlar. Sizinkilerde ayrı bir güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.
Bağlantı »

Yazan: borulce | Tarih: 5/1/2007
Konu: Merhabaa
Merhaba.. Artık benim de bir blogum var ve blogları dolaşırken buldum siteni.. herşey çok güzel görünüyor.. özellikle truffların... ellerine sağlık...
Ben daha çok yeniyim ve beklerim bloguma yeni tarifler eklediğimde..Umarım güzel paylaşımlar yaşarız...
Bu arada mutlu yıllar ve nice bayramlar....
Bağlantı »

Yazan: kiraze | Tarih: 5/1/2007
Konu: selamlar
Truflardan çok kutulara bayıldım.
Ben gecen bayram hazılamış idim ama kutu bulamamıştım.
Neyse
Hersey gonlunce olsun deyim kısa kesiyorum.
nermin
Bağlantı »

Yazan: ozlemhan | Tarih: 5/1/2007
Konu: merhaba
Merhaba canım yeni keşvettim ve çok beğendim sitenizi ellerinize sağlık hepsi çok güzel
Bağlantı »

Yazan: GÜNEBAKANTARLALARI | Tarih: 5/1/2007
Konu: Ne desem az
Ne çok özenip,yorulmuşsun öyle.Ama ellerine sağlık.Hepsi son derece güzel.Ben o yuvarlak kutuya bayıldım.Onu da ben yaptım deme sakın!!!!

Bağlantı »

Yazan: susam | Tarih: 6/1/2007
Konu: merhaba
Sedacım bizede gelseydin bayramda fena olmazdı hani :) ne güzel hazırlamışsın herşeyi eline emeğine sağlık.iyi akşamalar dilerim sevgiler canım.
www.pastacikiz.com
www.blogcu.com/susam
Bağlantı »

Yazan: filizinmutfagi | Tarih: 6/1/2007
Konu: slm
valla bravo cok guzel sunum harıka 1 kutu aldım cok severım elıne saglık canım
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 7/1/2007
Konu: Hoşgeldiniz
tülay merhaba ; truflerı beğenmene çok sevindim bende senin pastana bayıldım

börülce; hoşgeldin yeni tariflerini bekliyorum bende yeni sayılırım birbirimize destek oluruz.

nermin merhaba ; eminm senin truflarında çok leziz olmuştur kutuları istanbul da bulmak çok kolaylaştı çok çeşit var umarım sende izmir de bulabilirsin

özlem hoşgeldin her zaman beklerim bu arada su böreğin harika görünüyor.

hülya evet çok yoruldum ama çok da mutlu oldum yaptığım şeylerin beğenilmesi beni çok mutlu ediyor yiyenlerin gözlerinin içine bakıyorum acaba ne diyecekler diye bu çok hoş bir heyecan.Kutuyu yapmayı çok isterdim ama malesef satın aldım.

özlem olur yapıp trufları gelirim :)

filiz afiyet şeker olsun.


Bağlantı »

Yazan: gulizce | Tarih: 7/1/2007
Konu: slm
uğramışsın arkadaşım sağol evet tarif ne zamandır ekleyememiştim ama dün akşam saat 3 e kadar uyumayıp tariflerimi yazdım seninde çikolatalar nefis bir tane aldım gidiyorum yine beklerim
Bağlantı »

Yazan: şahoş | Tarih: 7/1/2007
Konu: geçmiş bayramınız mübarek olsun
sedoşcummm truffflar bi harika aslı bize getirmişti tatları da bi harika bence bi pastane açmalısın şirin bi yer....
Bağlantı »

Yazan: tugba\balıkesir | Tarih: 7/1/2007
Konu: süperrrrr!!!!!!!
ayy seda abla süpersin ayy hemen yapmam we ziyaret ettigim yerlere götürmektense kendim yemeliyim:P
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 7/1/2007
Konu: merhaba
gülizciğim afiyet olsun.

şahoş; inşallah ama daha çok yolum var :)

tuğba ;yap da ye valla
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 8/1/2007
Konu: antepyemek.blogcu
şahane görünüyorlar ne diyeyim ellerinize sağlık
Bağlantı »

Yazan: ülviye | Tarih: 10/1/2007
Konu: Harika
Seda truflarına bayıldım. Bence bir şeyi yapmanın yanısıra onu nasıl sunduğunda önemli, doğrusu harika..:))ellerine sağlık
Bağlantı »

Yazan: nikoçara | Tarih: 11/1/2007
Konu: kıskandım
Ahhhhhhhhh işte şimdi çok kıskandııımmm!Benim de acilen yapmam lazım bunlardan!Evde her türlü malzemem var ama yapmaya vaktim yok hüngrs:((((Bu arada turuncuyu çok seviyorsunuz sanırım, haklısınız, çok yakışıyor size, güle güle giyin:))))
Bağlantı »