28.01.2007

Marmelatlı Kurabiye

Geçen sene oktay ustanın programından almıştım bu kurabiye tarifini çok lezzetli durdukça tadı dahada güzelleşen bir kurabiye ben bu defa marmelat yerine kendi yaptığım ayva reçelini kullandım çok da güzel oldu.

Malzemeler
150 gr ymuşak margarin
1 yumurta
yarım su bardağı pudra şekeri
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Üzeri için :
1 tatlı kaşığı tarçın
pudra şekeri
marmelat(yada reçel)

Bütün malzemeleri yoğurup yumuşak bir hamur elde ettim merdane ile açıp çay bardağı ile iki tane yuvarlak çıkardım yuvarlağın birinin ortasına soda kapağı ile başka bir yuvarlak yaptım ortası delik olan yuvarlağı diğerinin üzerine yerleştirip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirdim çay bardağından başka kurabiye kalıpları ile de aynı işlemi yaptım 170 derecede önceden ısıtılmış fırında üzeri kzarana kadar pişirdim.soğuyan kurabiyelerin ortalarına 1 tatlı kaşığı reçel koyup pudra şekeri eledim.Afiyet olsun

1 yorum:

Adsız dedi ki...

22 yorum yazılmıştır
Yazan: yumurtasepeti | Tarih: 28/1/2007
Konu: selammm
merhabalar bende deneyeceğim bu kurabiyeleri çok güzel gözüküyor ellerine sağlık harika olmuş...
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 28/1/2007
Konu: slm
seda ne güzel olmuş kurabiyeler,kırmızı ayva reçeli ve beyaz şeker çok hoş bir uyum yakalamıssın,milli kurabiye olmuş..selamlar..
Bağlantı »

Yazan: filizinmutfagi | Tarih: 28/1/2007
Konu: slm
kurabıyelerın super olmus marmelatta kendı yaptıgın oh mıs gıbı elıne saglık afıyet olsun
Bağlantı »

Yazan: 19741974 | Tarih: 28/1/2007
Konu: selam
ellerine sağlık kurabiyeler nefis gözüküyor
yemeğin üstünede ne güzel gider şimdi canımda tatlı bişiler çekti zaten
sevgiler
Bağlantı »

Yazan: leziz | Tarih: 28/1/2007
Konu: slm
canım ellerine sağlık...harika görünüyor....
Bağlantı »

Yazan: esramutfakta61 | Tarih: 29/1/2007
Konu: merhaba
siteniz çok güzel. pastalar harika elinize sağlık.
Bağlantı »

Yazan: gulizce | Tarih: 29/1/2007
Konu: mmmmmm
renkler ne güzel olmuş kırmızı beyaz valla yapılır da bir oturuşta yenir bu kurabiyeler
Bağlantı »

Yazan: takiperileri | Tarih: 29/1/2007
Konu: takiperilerinden merhaba
Buna benzer bir tarif bendede var. Çok güzel gözüküyor.Ellerine sağlık
Bağlantı »

Yazan: şahoşşşşş | Tarih: 29/1/2007
Konu: pastane açmalısınnn
gerçektende bi pastane açmalısın sedoş her şey bi harika
Bağlantı »

Yazan: siberella | Tarih: 29/1/2007
Konu: siberella
ellerinize sağlık çok güzel olmuş...
Bağlantı »

Yazan: lezzetlim | Tarih: 29/1/2007
Konu: slm
Şu anda kurabiyelerin çalışma masamda olmasını çok isterdim. Bir de yanında demli çay :))Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.
Bağlantı »

Yazan: lavantin | Tarih: 29/1/2007
Konu: Merhaba
Ellerinize sağlık Seda hanım, kurabiyelerde üzerindeki ayva reçelinin rengide harika. Tarçın zaten kurabiyelere çook yakışıyor.
Bağlantı »

Yazan: bolvaadin polarlı hatice | Tarih: 29/1/2007
Konu: ellerine sağlık
selamlaaarr!ben eskişehirden fakat boolvaadinli hatice. seda abla bunlar çok lezzetli görünüyorlar. bunların fitnatlısından var mı?şeklen fitnatı merak ettiysen aslıya sor.eminim o şekilde de yaparsın.kolay gelsinn.
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 29/1/2007
Konu: merhaba
Sedacığım, renkler bir şahane ... AYva tatlısının rengine zaten bayılırım.. Onun kadar güzel kırmızı yok bence .. Eee zaten bilindiği üzere kurabiye canavarıyım.. Ben daha ne isterim :)

ellerinize sağlık.

sımsıcak sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: buyuleyenmutfakkokusu | Tarih: 29/1/2007
Konu: slmlar
kurabiye dedin mi akansular duruyor
hele de marmalatlı olunca iki kere dursun sulaaaaaaaaaar
ellerine sağlık canım
mmmm
nefis
Bağlantı »

Yazan: SeldaErcan | Tarih: 30/1/2007
Konu: Selamlar
Ellerine sağlık Sedacım. Çokda leziz görünüyor.
Bağlantı »

Yazan: buradaherseyvar | Tarih: 30/1/2007
Konu: Çok Hoş
Sevgililer gününe yakışır bir kurabiye, enfes, elinize sağlık, sevgiler.....
Bağlantı »

Yazan: NUREFŞAN | Tarih: 30/1/2007
Konu: NUREFŞAN
SEDA ABLA BANADA PASTA YAPABİLİRMİSİN LÜTFENYAPARMISIN SEDAABLA MELEK

Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 30/1/2007
Konu: çok şıklar..))
Tatlı Seda'cığım,
Kurabiyelerinde tıpkı senin gibi tatlı tatlı olmuş..Bu ne güzelliktir böyle canım benim..O güzel ellerine sağlık afiyetler olsun..

Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum canım..

Sevgiyle kalın.
Bağlantı »

Yazan: misss | Tarih: 30/1/2007
Konu: merhaba
O isimsiz benim farkettinizmi bilmem :)) Ben farkettimde .. Bu sıralar yorumlar çıkmıyor bazı sitelerde aynı sorunu yaşadım sndım bi baktimki ismimi bile yazmamışım yorum nasıl çıksın :))
Bağlantı »

Yazan: GÜNEBAKAN TARLALARI | Tarih: 31/1/2007
Konu: Kurabiyelerin ne güzel olmuş...
Biliyorum ki lezzeti de süper.Sedacığım seni mimledim ben.İstersen kendini bir anlatıver.Ben hala uyumadım ve ancak kendimi anlatabildim.Yeni bir oyun başlamış baksana bloglarda biz de oynayalım ne dersin...
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 31/1/2007
Konu: Hoşgeldiniz :)
yumurta sepeti teşekkür ederim, dene pişman olmazsın ben fazla yememek için kendimi zor tuttum.

süheylacım evet milli kurabiye oldular :)

filiz teşekkür ederim.

özlem keşke internetten lezzetleride paylaşabilsek hemen verirdim sana çayın yanına :)

leziz teşekkür ederim.

esra teşekkür ederim beğenmene sevindim.

gülizciğim haklısın bol bol yendi

takipperileri hoşgeldin yorumun için teşekkür ederim.

şahoş inşallah :)

siberella teşekkür ederim.

lezzetlim keşke uzatabilsem bilgisayar ekranından.

lavantin haklısın hem çok yakışıyor hemde tarçının kokusu mutluluk veriyor bana

bolvadinli hatice, fitnatı tanıyorum telefona çektiğiniz görüntüleri bile gördüm ama onu yapmam zor :)

zerrinciğim ismin çıkmasa kurabiye canavarı olarak tanıdım seni :) bencede ayvanın kırmızızsı harika teşekkürler canım sevgiler.

esracığım hepimizin bir ortak yanıda kurabiye :) teşekkür ederim.

selda teşekkür ederim ne yalan söyleyeyim çok lezzetliydi :)

burada herşey var ;doğru valla hem kalpli hem kırmızı :)

nurefşan tamam yaparım.

gülcüğüm teşekkür ederim ziyaretin beni çok mutlu etti hepimiz için iyi bir hafta olur inşallah.

zerrin farkettim :)

hülyacığım sayfanada yazdım beni daha önce yemek şenliği hülya mimlemişti ama cevaplarım sanada olsun sevgiler canım