9.01.2007

Kızlar Toplantısı :)

Sonunda tanışma gerçekleşti dün sevgili pastacı Burcu ve zuhal'le eminönü fermo da buluşmaya karar verdik, kahve dünyasında birer kahve içtikten sonra fermo dan alışverişimizi yapıp nüansa, oradanda kutuculara gittik,böyle kısaca anlattığıma bakmayın bunlar için epey zaman harcadık ve sevgili ufuk'un bürosuna gittik orada becerikli Yetiş'in hazırladığı şahane dolmaları ,börekleri ve mücveri afiyetle yedik.Bir gün içinde yeni üç arkadaş edindim ve çok eğlenceli bir gün geçirdim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

20 yorum yazılmıştır
Yazan: ufuksitki | Tarih: 9/1/2007
Konu: harika bir gündü
Seda'cığım, şu anda bu yorumu Sevgili Yetiş'ciğim ile beraber yazıyoruz. Bizim içinde çok güzel bir gündü. Seni tanıdığımıza, Burcu ve Zuhal'le özlem gidermemize bizde çok memnun olduk. Umarım böyle güzel toplantılarımız sıkça tekrarlanır. Yetiş'ciğim "hepimizin gözlerinin içi gülüyordu, ne güzelsiniz" diyor, başka bir şey demiyor. Sizi çok seviyorum, çooook öpüyorum. Sevgiyle kal....
Bağlantı »

Yazan: Müge | Tarih: 9/1/2007
Konu: Merhaba
Ne güzel bir gün geçirmişsiniz Seda..Çok özendim gerçekten..İnsanın bu şekilde yeni dostlar edinmesi harika..Blog yazmaya başladığımdan beri çok daha farklı bakıyorum gerçekten dünyaya.Paylaşmak kadar güzeli var mı?Ortak yönlerin olduğu bir paylaşım ise çok daha başka..
Sevgiler,
Müge
www.yemekbahane.blogspot.com

Bağlantı »

Yazan: mutfaksepeti | Tarih: 9/1/2007
Konu: slm
Seda'cım çok güzel bir gün geçirmişsiniz, bu bloglar sayesinde yepyeni arkadaşlar edindik , bu arada yetişinde ellerine sağlık, sevgiler...
Bağlantı »

Yazan: borulce | Tarih: 9/1/2007
Konu: merhabaa
Ne hoş kurabiyeler, ne güzel bir gün ve ne kadar güzel malzemeler öyle....Fotoğrafları ve güzel yüzünüzü görünce içim açıldı sıkıldığım bi anda.. Çok güzel bir gün geçirdiğiniz çok belli.. İşten vakit bulamadığım dost sohbetlerini özledim sizi görünce...
Burada herkesi yeni tanımaya başlıyorum ve çok mutlu oluyorum:)) Sevgili Müge'ye katılıyorum;dünya daha farklı gelmeye başladı.. Mutlu olcak bişey daha çıktı:)
Herkese sevgiler,hep böle mutlu kalın...
Bağlantı »

Yazan: cedene | Tarih: 9/1/2007
Konu: slm
merhaba Sedacım senin adına çok sevindim ne güzel yaaa inan bende çok isterdim aranızda olmayı yeni pasta malzemelerinde hayırlı olsun ayrıca kurabiyelerde çok güzel sevgiler damla
Bağlantı »

Yazan: kuzeybebek | Tarih: 10/1/2007
Konu: harika
iiç çekerek izliyorum ne hoş bir kızlar günü
Bağlantı »

Yazan: pastacı | Tarih: 10/1/2007
Konu: çok güzeldi :)
Sedacığım, bende seninle tanıştığım için çok mutluyum :)

dün gerçekten çok keyifli ve güzel bir gündü..Eminönü, malzemeler, hava, mamalar, çikolatalar ve sizlerrrr çok güzeldiniz..

tekrarlamak dileğiyle...

Burcu
Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 10/1/2007
Konu: CANIIIIM İLK TURA SENİNLE BAŞLAMAK İSTEDİM;)))
Öncelikle bloğun hayırlı ve uzuuuuuun soluklu olsuuuun;)))
Seni tanımış olmama inan çok sevindim dünkü urumuz gerçekten inanılmaz keyifliydi;))Ufuk'cuğum ve Yetiş'ciğimin mamaları ayrı bir güzellik oldu ;))Burdan ellerine sağlık;))Burcu ile başlayan blog dostluklarım gün geçtikçe ilerliyor ve bu durumdan çok çok mutluyum iyi ki sizleri tanıdım ve iyi ki varsınız inanılmaz kötü geçen dönemimde bana bu kadar enerji yüklediğiniz için de çok çok teşekkür ederim sıcacık yanaklarından;))Kocamaaaaaaaan öpüyorum;)))
En kısa zaman da görüşmek üzere;)))
SEVGİYLE KAL...
Bağlantı »

Yazan: ZUHAL YALÇIN | Tarih: 10/1/2007
Konu: CANIIIIM İLK TURA SENİNLE BAŞLAMAK İSTEDİM;)))
Öncelikle bloğun hayırlı ve uzuuuuuun soluklu olsuuuun;)))
Seni tanımış olmama inan çok sevindim dünkü urumuz gerçekten inanılmaz keyifliydi;))Ufuk'cuğum ve Yetiş'ciğimin mamaları ayrı bir güzellik oldu ;))Burdan ellerine sağlık;))Burcu ile başlayan blog dostluklarım gün geçtikçe ilerliyor ve bu durumdan çok çok mutluyum iyi ki sizleri tanıdım ve iyi ki varsınız inanılmaz kötü geçen dönemimde bana bu kadar enerji yüklediğiniz için de çok çok teşekkür ederim sıcacık yanaklarından;))Kocamaaaaaaaan öpüyorum;)))
En kısa zaman da görüşmek üzere;)))
SEVGİYLE KAL...
Bağlantı »

Yazan: diyalogyemekleri | Tarih: 10/1/2007
Konu: slm
seda;)))))kıskandım ama ben insan bu arkadaşını da davet eder,ne güzel hep merak ettigim ,bloglarını sürekli takip ettiğim kişilerle tanışmıssın çok hoş yaa..ben de orda olmak isterdim,selamlar...
Bağlantı »

Yazan: filizinmutfagi | Tarih: 10/1/2007
Konu: slm
ne guzel gun gecirmissiniz bu hafta bende fermodaydim cok guzel malzemeler var aldiginiz kaliplarla tarifler bekliyoruz biskui kalibi yoktu tekrar gidecem demekki zuhal hanim cok tatli bir bayan cok severek izliyorum tanismaniz cokhos arkadaslariniza selamlar hoscakalin
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 10/1/2007
Konu: merhaba
Ufukcuğum; ofisin kapısındaki halimizi düşündükce kendi kendime gülüyorum çok eğlenceli bir gündü iyiki Burcu çıkmadan Zuhal'i aramış iyiki sonrada seni aradı valla plan genişledikce eğlencenin dozu arttı sık sık yapalım bunu

Müge merhaba ;gerçekten ortak yönleri olan insanların buluşup kaynaşması çok güzel ,inşallah bu buluşmayı genişletip herkesle tanışırız.

Ebru , gerçekten çok güzel bir gündü Yetişin dolmaları harikaydı

Ayşe; çok güzel şeyler yazmışsın ne diyeceğimi bilemedim teşekkür ederim başkalarının mutluluğuyla mutlu olabilmek çok büyük bir erdem herkesin bunu tatmasını diliyorum.

Damlacığım,inşallah daha büyük bir plan yapıp beraber oluruz.

Aynur ;gerçekten çok hoştu

Burcucuğum,hepinizi tanımak çok güzeldi en kısa zamanda tekrarlayalım.

Zuhalciğim ,yazını okurken bile sıcaklığını hissettim seni tanımak çok güzeldi sıkıntılıyım dediğin bir dönemde bile bence çok tatlıydın çoook öpüyorum bende seni

Süheylacım ,haklısın ama çok ani gelişti herşey inşallah yeni organizasyonda beraber oluruz.

Filiz,hem fermoda hemde nüansda hatta fermonun yan sokağında köşede küçük bir dükkanda da vardı kurabiye kalıbı inşallah bulursun ben hemen kurabiye yapmak istiyorum


Bağlantı »

Yazan: isimsiz | Tarih: 10/1/2007
Konu: iyiki buluşmuşsunuz
ne kadar mutlu görünüyorsunuz inşallah bütün blogların tanışma isteği gerçek olur bunu zamanla yaparsınız yeterki isteyin vede zamanınız olsun birde benimde sormak istediğim birşey var burcu hanım size hediye ettiği rafyalar ne tür pastalar kullanılıyor
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 10/1/2007
Konu: merhaba
isiminiz yazmayı unutmuşsunuz galiba , rafyalar kurabiye yapınca jelatin torbaya koyuyoruz onun ağzını bağlamak için eminönüde gezerken gördük ben ve Zuhal alacaktık saolsun Burcu çabuk davranıp hepimize aldı.
Bağlantı »

Yazan: damak tadı | Tarih: 10/1/2007
Konu: supersiniz..!!
Sevgili Seda'cığım,
Öncelikle yeni bloğun hayırlı olsun..
Sizlerin böyle görüntüleri beni çok mutlu etti inan,eğer iş de olmasaydım kesin bende sizlerin yanındaydım o gün..Tekrar hayırlı olsun,aramıza hoşgeldin canım..

Sevgilerimi gönderiyorum..

Gül
Bağlantı »

Yazan: sedailhan | Tarih: 11/1/2007
Konu: merhaba
Gül hoşgeldin; çok güzel bir gündü keşke sende olsaydın tanışmayı çok isterdim inşallah bir dahaki organizasyonda buluşup tanışırız.
Bağlantı »

Yazan: Serinmavi | Tarih: 15/1/2007
Konu: :)
Herşey çok hoş görünüyor.Dostluğunuz uzunnn ömürlü olur dilerim....Selam ve sevgilerimle...
Bağlantı »

Yazan: "hatice | Tarih: 2/2/2007
Konu: merhaba
sedacım ben hatice umarım benitanırsın tatlılar ve lordolması mükemmel görünüyor enkısa zamanda denicem görüşmek üzere başarılar sevgiler
Bağlantı »

Yazan: ballı künefe | Tarih: 23/3/2007
Konu: Muhteşem kahvaltı
Tekrar merhaba,
evinde kahvaltıya misafir çağırmayı çok seven biri olarak gördüğüm en güzel sofra. Ellerine sağlık. Yoğun iş temposu arasında takip ediyorum sizi. Bizimle paylaşılan herşey çok güzel.Maksat güzel olunca...
NEyse sizden masa düzenlemesinde kullanıdığınız minik sofrayı nerden alabileceğım konusunda yardım istiyorum. Sevgiler
Bağlantı »

Yazan: ballı künefe | Tarih: 23/3/2007
Konu: mail adresi
Adresimi yazmayı unutmuşum :)